مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


ساخت محتوا دربرگیرنده ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی، ساخت‌و‌ساز محتوای گرافیکی و پادکست است سئو سایت که هرمورد بر حسب کیفیت‌ و جذابیت خویش تاثیر به سزایی به ارتقا ترافیک تارنما و seo تارنما داراست. فکر میکنید چه وقتی اهمیت ساخت‌و‌ساز محتوا در بهینه سازی تارنما نمایان می‌گردد. هنگامی که به دو فاکتور موتورهای کاوش و رضایت یوزرها اعتنا نمایید؟ هنگامی که سایتی فعال‌ساز‌ی می کنید البته محتوای برای آن نداشته باشید بطور حتم موتورهای کاوش وب سایت شمارا ایندکس نخواهند کرد و در حاصل موتورهای کاوش قرار نمی گیرد. در شرایطی‌که ساخت محتوا برای وب سایت خودتان اعمال میدهید بایستی محتوا براساس پرسونای مخاطبانتان تولید خواهد شد به این شکل میتوانید مخاطبان را جذب نمایید. از این رو ارتقا مخاطبان فراتر می‌رود و جایگاهی در موتورهای کاوش کسب می‌کنید.

چرخه‌ قدمت محتوا:
هر محتوا یک چرخه‌ی قدمت داراست و از این چرخه برای بهبود استراتژی محتوایی به کار گیری می‌گردد و دربرگیرنده پنج مرحله می باشد.ارزیابی و بررسی: این مرحله بیرون از چارچوب ساخت‌و‌ساز محتوا قراردارد و با خویش بیزنس راجع به میباشد. اینکه رقبای شما چه افرادی می‌باشند. چه شیوه‌هایی برای رساندن محتوا به مخاطبین دارید. با چه وب سایت‌هایی همیاری دارید؟ استراتژی برندینگ شما چه می باشد؟ و مواقعی از این دست که گزینش می‌نماید چه محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید.

۱. استراتژی: درین مرحله منابع خویش را گزینش می کنید و کارایی می کنید لحن و ساختار مشخصی به محتوای خویش ببخشید. نوع محتوا (متنی، صوتی، ویدیویی و …) و موضوعات نیز درین مرحله گزینش می‌گردد.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۳
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی