مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بر روی تغییرات استراتژیک محتوایی تمرکز فرمایید

 

در بعضی مواقع تغییراتی هرچند کوچک، موجب پیشرفتی قابل‌دقت میگردند. به‌تیتر‌نمونه در یکی‌از پروژه‌های سئو سایت ما فقط اضافه‌کردن عبارت “فرمان پخت ما” در اولِ صفحه ها امر پخت‌ها توانست پیشرفتی کلی را در سکو صفحه ها ساخت و ساز کند.

18. با گاز وبسایت اعتنا داشته باشید
از حیث بعضا متخصصین سرعت اینترنت‌وبسایت فاکتور جایگاه‌بندی جزئی به حساب می آید و در ارتباط وزن این پارامتر اغراق گردیده‌است، چراکه وب سایت‌های متعددی وجود دارا‌هستند که صرفا با داشتن سرعت لود بی آلایش، درجه نیکی کسب کرده‌اند. ولی در شرایط کلی سرعت اینترنت‌وب سایت مورد فنی محسوب گردیده و خوب میباشد تا آنجا که می توانید این پارامتر را باصرفه‌سازی کنید. با استعمال از ابزارهایی مانند GTmetrix و PageSpeed Insights سرعت اینترنت‌وب سایت را آزمایش و مطابق راهبرد‌ها آن را باصرفه‌سازی نمائید.

درصورتی‌که از سیستم مدیر محتوای وردپرس به کارگیری میکنید، سفارش می کنیم که مقاله آموزشی ارتقا سرعت تارنما در وردپرس را مطالعه نمایید.

19. بک‌لینک و پیوند‌ها را دنبال و چک فرمائید
کیفیت و کمیت بک‌پیوند‌های وبسایت مستقیماً بر روی سکو تارنما در حاصل کاوش تأثیرگذار میباشد. اینترنت‌وب سایت Backlinko در سال 2020 طبق یک آنالیز کشف کرد که 95% صفحه های وب سایت‌ها هیچ بک‌لینکی از سایتی دیگر ندارند. شما میتوانید با ساخت محتواهای جالب مانند ویدئوها، بک‌پیوند‌های نیکی از دیگر وبسایت‌ها کسب نمایید.

20. در لینک و پیوند دادن به بقیه وبسایت‌ها اعتنا نمایید
دقت بر روی بک‌پیوند‌ها بوسیله وبمسترها آن‌قدر زیاد میباشد که بخش اعظمی از آن ها لینک و پیوند‌های فرنگی وب سایت خویش را فراموش می‌نمایند.

می بایست اعتنا داشته باشید که پیوند‌های فرنگی تارنما شما کیفیت بالایی داشته باشند. فقط با مقصود رفع مسئولیت به وب سایت دیگری پیوند ندهید. ساخت لینک و پیوند‌های فرنگی بی‌بها و دارنده خطای 404 بر روی رضایت یوزرها و گوگل تأثیر منفی میگذارد.

پاره ای وقت بیشتری صرف کرده و به صفحه های فرنگی دارای ربط و تارنما‌های دارای اعتبار پیوند دهید. این به عبارتی چیزی میباشد که گوگل از پیوند‌های فرنگی و ادراک رابطه در بین صفحه های نیاز داراست. همینطور از لینک و پیوند دادن به صفحاتی که در رقابت با آنان می باشید دوری کنید، چراکه این‌سیرتکامل به گوگل سیگنال می‌دهید که آن صفحه های خوب از شما میباشند.

21. از URLهای کوتاه و دارای ارتباط به کارگیری فرمائید
URL ها همچنان تأثیری هرچند اندک بر روی درجه تارنما دارا هستند. به همین استدلال عالی میباشد که آن‌ها‌را کوتاه نگه دارید؛ به این ترتیب مهم ترین عبارات را در آن‌ها به فعالیت ببرید. تنهاً به نسخه برداری‌کردن تیتر ورقه در URL بسنده نکرده و آن را تا حد ممکن کوتاه‌خیس نمایید. یوزرها موتورهای کاوش اکثر زمان ها قصد به کلیک بر روی URL های کوتاه‌خیس دارا‌هستند.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۶
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی