مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


1. تعیین واژه کلیدی از حیث کاربر
خودتان را مکان کاربر قرار دهید. فکر کنید که به خدماتی نیاز دارید که درباره به تجارت شماست. عده ای که سئو سایت هنوز وب سایت ندارند و قصد دارااست این فرایند را نو استارت نمایند بدین نکته دقت نمایند. به صورت نمونه در مسئله فروش املاک یوزرها شما هرگز کلمه و واژه ی وبسایت آنلاین فروش املاک ، تارنما آنلاین فروش سوئیت را کاوش نمیکنند. ممکن میباشد شما فکر کنید این لغات ، لغات قابل قبولی میباشند و روی این لغات خودتان را seo فرمائید و در انتها می‌بینید که سود مطلوبی نگرفتید. واژه ای که عموم کاوش می نمایند خرید منزل در جردن ، اجاره ی ارزان منزل و لغت ها این چنینی میباشد.
پس واژه و کلمه ی کلیدی واژه ای میباشد که یوزرها کاوش می نمایند. شما بایستی تحت عنوان کاربر کاوش فرمائید و لغات کلیدی را به‌این شکل پیدا نمائید. می‌توانید با پرس و جو از همیاران ، دوستان و اطرافیانتان لغات کلیدی پیدا فرمایید. از آنان بپرسید در حالتی که در مسئله تجارت شما حس نیاز نمایند چه کلماتی را جست و جو می نمایند. 

2. لیستی از عبارات
عمل دیگری که بایستی جاری ساختن دهید این میباشد که لغت ها کلیدی مرتبط با خودتان را بعداز کاوش کردن لیست نمائید و این لیست منحصربه‌فرد را برای خودتان ساخت فرمایید.
 
3. Long tail keywords یا این که لغات کلیدی وقتگیر
برخی اشخاص تصور می نمایند کلمه ها کلیدی کوتاه خیس بازدهی بیشتری داراست. تنها کافیست عبارات کلیدی را تحلیل فرمایید متوجه خواهید شد که لغات وقتگیر خیس هدفمندتر می باشند وبازدهی بهتری خواهند داشت. به صورت نمونه گشوده هم نمونه املاک را چک کنیم؛ شما می‌توانید روی کلمه و واژه املاک کار نمائید و ملاحظه کنید که فیض ای که می خواستید را نمیگیرید و هم اینگونه میتوانید روی کلمه ها اجاره منزل در جردن و یا این که هر محله ای که در آن شغل میکنید بهینه سازی اجرا دهید و سود بهتری بگیرید. مشاهده میکنید که‌این لغت ها وقتگیر خیس و 4 بخشی می‌باشند.
 با این وجود مزیت مهم آنان در مقایسه با عبارات کوتاه این میباشد که seo روی لغت ها زمانبر بی آلایش خیس میباشد و خواهید مشاهده کرد که خیلی ریلکس خیس به سود خواهید رسید نسبت به یک واژه و کلمه ی یک بخشی. 
مزیت دیگر عبارات زمان بر، دقیقتر بودن آن هاست. شما مخاطبی را به دست می‌آورید که دقیقا درپی سرویس ها شما می‌شود. به صورت نمونه هر کس خرید منزل در جردن را کاوش می نماید دقیقا کاربر شما میباشد.
 
4. به کارگیری از ابزار گوگل Adwords
گوگل Adwords ابزار فوق العاده ای برای تبلیغات در سطح گوگل میباشد. ابزاری به نام keyword planner وجود داراست که در پیشین به نام keywords tools در گوگل Adwords آن را می شناختیم.
تجهیزات keyword planner بسیار بیشتر از قبل شد‌ه‌است.
شما با قرار دادن لیستی که از کلمه ها کلیدی تنظیم کردید در keyword planner متوجه می‌شوید که‌این لغات چه تعداد در ماه و در سال کاوش می‌شوند و قیمت این عبارات را کاملا در مییابید. لیست تنظیم گردیده ی خودتان را با به کارگیری از ابزار گوگل Adwords محاسبه نمایید و فیض را جلوی کلمه ها کلیدی یادداشت فرمایید و در انتها کلمه ها کلیدی اساسی خیس را جدا از هم فرمائید.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی