مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


با این حالا طولی نکشید که متخصصان seo طریق‌هایی را برای بدور زدن مقررات گوگل و دست کاری PageRank و حاصل سئو سایت جستجوی لغات کلیدی یافتند. در همین راستا، گوگل نیز برای یافتن این وبسایت‌های اسپم سیرتکامل، شغل خویش را شروع کرد. غربال گذاری‌های متفاوت و ارائه به روز‌های منظم از طریق‌های گوگل برای تقابل با تارنما‌هایی بود که سزاوار رتبۀ یک حاصل کاوش نبودند.

این به دور زدن‌ها موتورهای کاوش و گوگل را وادار کرد که بعضا از دست اندرکاران قرار گیری وب سایت‌ها در نتیجه ها فراتر را تغییر و تحول دهد و شیوه کلمه ها کلیدی و لینک و پیوند بیلدینگ خویش را که پیش از اینً معرفی کرده بود، بی اعتبار نماید؛ به این ترتیب که معرفی الگوریتم گوگل پنگوئن طرز‌های تنبیهی را برای وبسایت‌هایی که اینگونه اقدامات اسپم‌سیرتکامل‌ای اعمال می دهند، در لحاظ گرفته میباشد.

الگوریتم گوگل پنگوئن چه میباشد؟
الگوریتم پنگوئن، در واقع فیلتری میباشد برای تقابل با وبسایت‌هایی که قصد دارا هستند از روش طرز‌های اسپم مثل  لینک و پیوند سازی اسپم و لبریز کردن برگه با عبارات کلیدی در حاصل جستجوی گوگل، تغییر تحول ساخت نمایند و تارنما خویش را به مرتبه‌های بالاتری بیاورند. به عبارت دیگر، الگوریتم گوگل پنگوئن همت می‌نماید وب سایت‌هایی که اسپم به حیث می‌رسند را شناسایی و جریمه نماید.

این الگوریتم برای او‌لین توشه در سال ۲۰۱۲ بوسیله گوگل معرفی شد و از آن پس فقط در زمان‌های مشخصی شغل میکرد؛ یعنی در حالتی که وبسایت‌های جریمه گردیده مفاد جانور در گوگل پنالتی خویش را تصحیح می‌کردند، گشوده هم تغییری در شرایط‌شان ساخت نمی شد. آن ها بایستی چشم به راه کار مجدد الگوریتم گوگل پنگوئن می‌ماندند و این شغل نیز ممکن بود ماه‌ها یا این که حتی‌د‌ر برخی مورد ها یکسری سال به ارتفاع بیانجامد.

ولی الگوریتم گوگل پنگوئن اکنون، به طور همزمان با خزیدن گوگل در وبسایت‌ها، به صورت مداوم آپدیت رسانی میشود، به این ترتیب تغییرات کوچکی که درین سیستم ساخت میشود، دیگر به استحضار مردم نخواهد رسید. اینجانب به شخصه بر این باورم که‌این گزینه، میتواند خبر خیر و خوبی باشد چون متخصصان seo به آسانی بر روی ایفا شغل‌های بازاریابی تمرکز می‌نمایند و دیگر نگران آپ دیت رسانی‌های گوگل و اجرا جرایم نمی‌نباشند.
 

  • ۰۰/۱۰/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی