مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


استراتژی بازاریابی محتوایی دیجیتال با استراتژی محتوا یکسان وجود ندارد. در حالی که استراتژی محتوا سئو سایت بر ساخت‌و‌ساز و توزیع محتوا متمرکز میباشد، استراتژی بازاریابی محتوای دیجیتال بدین قضیه مربوط می‌گردد که چه طور یک مارک قادر است از بازاریابی محتوا در طی تجربه یا این که چرخه معاش مشتری استعمال نماید.

استراتژی دیجیتال به صورت خاص با محتوای حوزه دیجیتال، مانند ویدئو، محتوای اجتماعی و محتوای متنی تارنما دارای ارتباط میباشد. یک استراتژی غالب نظارت می نماید که چه گونه بازاریابی محتوای مارک شما میتواند با استراتژی فروش مارک، رئیس رابطه با مشتری و بقیه تاکتیک های بازاریابی تعامل داشته باشد و نتیجه ها مثبتی به توشه آورد.

با یادگیری این قسمت ، شما می‌آموزید که چه طور لینک و پیوند سازی نمایید ، از چه محتوایی استعمال فرمائید ، مخلوط اشکال محتوا و گزینش استراتژی تبلیغات ، شیوه ذکر پیام در محتوا و دارایی بندی برای بازاریابی انلاین را یادگرفتن میدهیم.

۱۲ گزینه از مهمترین اصول ساخت‌و‌ساز محتوا
احتمالا تا به حالا مقاله‌ها متعددی را درباره با ساخت‌و‌ساز محتوا مطالعه نموده اید ولی معمولا مطالبی که در وب سایت ها ارائه می توان به شکل عمقی و تخصصی به‌این مسئله نمی پردازند و با بیان یک سری نکته همگانی و کلی متن را به نقطه نهایی می‌برند. ولی ما قصد داریم ۱۲ آیتم از مهم‌ترین اصول را که خودمان نیز در ساخت و ساز مطالب و محتوای وبسایت سئوبهینه به شغل برده ایم را با بیان جزئیات و مثال های کاربردی به شما معرفی کنیم.

ساخت و ساز محتوا تازه و غیرتکراری
همان گونه که گفتیم در راه تازه گوگل برای درجه بندی وب سایت ها، محتوا یک کدام از کلیدی ترین فاکتور ها به حساب می‌آید. ولی خیر هر محتوایی! گوگل این بستر را مهیا کرده که شما بتوانید با ایجاد محتوا هایی نو با وب سایت های کهن خیس رقابت فرمائید در عین درحال حاضر دو الگوریتم را تحت عنوان دربان بالای رمز ما قرار داده میباشد. الگوریتم پنگوئن و الگوریتم پاندا. این دو الگوریتم کلیه محتوا هایی که در وبسایت ها است را آنالیز می نمایند و به محتوایی اذن تکثیر و ظهور در حاصل گوگل را میدهند که نو و غیرتکراری باشد. با این وجود شما کلا می بایست اسکن مطالب از هر تارنما یا این که کانال اجتماعی و هرگونه فولدر pdf  یا این که word  که در نتیجه ها کاوش از گذشته وجود داراست را به مجموع فراموش فرمایید.

ولی چنانچه محتوای تازه و غیرتکراری ارائه دهید سیر افزایشی وب سایت شما در حاصل کاوش استارت می شود.

عنوان ها و سرفصل های دیدنی
سرفصل هر محتوا ، ویترین محتواست. وقتی که شما یک مقاله مطلوب ساخت کردید بایستی آن را به شایسته ترین نحو به مخاطبان ارائه نمائید. البته استفاده کننده شما از کجا بفهمد چه داده ها یا این که پیام هایی در محتوای شما گنجانده گردیده؟ جواب این پرسش یک کلمه و واژه میباشد ؛ تیتر.

عنوانی که تعیین می‌کنید بایستی تماما متناسب با محتوا و رفلکس و چکیده ای از مطالب ارائه گردیده باشد. ولی دو اصل اصلی را فراموش نکنید ، تیتر محتوای شما دیدنی و مختلف از دیگر مطالب قبل و همینطور دارنده ارتفاع مطلوب و حدود ۷۰ کاراکتر باشد.

مقاله پیشنهادی و کاربردی : اصول گزینش تیتر جالب و مطلوب
 

  • ۰۰/۱۱/۰۲
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی