مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


اولیه از کلیه بایستی این را بدانید که مرغ مگس خوار بیشتر به آدم‌ها اتکا داراست، تا ربات‌های گوگل. یعنی چه؟ سئو سایت بگذارید با یک نمونه بی آلایش توضیح دهم.

به طبع بخوانید: هرآنچه که می بایست در ارتباط الگوریتم گوگل پاندا بدانیم
هنگامی یوزرها عبارت \"بازاریابی محتوا چه میباشد\" را در گوگل کاوش می‌نمایند، به نتیجه ها مختلفی عکس العمل می‌نمایند. درحال حاضر در حالتی‌که تعداد کاربرانی که روی نتیجۀ چهارم کلیک می‌نمایند بیشتر از تعداد کاربرانی باشد که روی نتیجۀ نخستین کلیک می‌نمایند، بعد از مدتی مقام فیض چهارم ارتقاء پیدا می‌نماید و در مقابل منزلت فیض اولیه تحت‌خیس می‌رود. این یعنی مرغ مگس خوار گوگل اخلاق و رفتار یوزرها را نظارت می‌نماید و به آنها پشت گرمی می‌نماید. پس کوشش نمائید هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا، در کنار الگوریتم‌ها و ربات‌های گوناگون گوگل، مخاطبانتان را هم به صورت دور از شوخی در لحاظ بگیرید و ملاحظه کنید که به چه چیزهایی دقت بیشتری نماد می دهند. ولی صرفا تعداد کلیک‌ها وجود ندارد که گزینش کننده میباشد؛ کارداران مختلفی مثل نرخ پریدن، معیار گردش در وب سایت، محبوبیت در کانال‌های اجتماعی و ... هم در سنجش معیار محبوبیت شما نزد یوزرها دخیلند.

الگوریتم مرغ مگس خوار روی سئوی وب سایت تاثیر داراست یا این که خیر؟


خب همانگونه که گفتیم، الگوریتم مرغ مگس‌خوار به مضمون‌ و کیفیت محتوایی که ساخت کرده‌اید و این‌که چه‌قدر آیتم اعتنا یوزرها بوده دقت ویژه‌ای دارااست. پس صد در صد روی سئوی وب سایت هم تاثیر می گذارد. به‌دنبال چندین نکتۀ اساسی را به شما می گویم که درصورتی که آنان را رعایت فرمائید تاثیر بسیار خیر و خوبی در سئوی سایتتان داراست و رضایت خیال مرغ مگس خوار سختگیرمان را هم جلب می‌نماید.

آحاد عبارات کلیدی را با صرفه نمایید
او‌لین کاری که بایستی بکنیم این میباشد که لغات کلیدی مصرف شده در متنمان را سئو کنیم. یعنی چه؟ یعنی اینکه مورد نیاز وجود ندارد متن‌مان را با یک کلمۀ کلیدی خاص خفه کنیم، بلکه بایستی از عبارات هم‌معنا و کلمات وقت گیر هم تحت عنوان لغت ها کلیدی استعمال کنیم. از جملهً هنگامی کلمه و واژه کلیدی مهم مقاله‌مان فعال‌سازی فروشگاه آنلاین میباشد، در قسمت‌های گوناگون متنمان می توانیم این کلمه ها و کلمه ها را به کارگیری کنیم: ایجاد کرد فروشگاه آنلاین، تولید فروشگاه آنلاین، چه گونه فروشگاه آنلاین بسازیم، طرز تولید فروشگاه آنلاین، یادگرفتن ایجاد کرد فروشگاه آنلاین و ... .

فراموش نکنید: اینترنت‌وب سایت‌هایی که تنها از لغات کلیدی، آن به صورت بی بهره در متنشان استفاه می‌نمایند و هیچ توجهی به کیفیت محتوای تولیدی ندارند، غرض جریمۀ مرغ مگس خوار قرار میگیرند.

با این سخن‌ها می‌قدرت سود گرفت که، مرغ مگس خوار دوست خیر و خوبی برای سئوکاران کلاه سپید میباشد و کابوسی بد برای سئوکارهای کلاه سیاه میباشد!

برای اینکه با سئوی کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری بیشتر آشنا گردید، می توانید مقالۀ «seo چه می‌باشد و چرا اهمیّت دارااست؟» را در وب لاگ پرتال بخوانید.

seo انکر تکست‌ها هم فراموش نشود
شاید بپرسید که انکر تکست چه میباشد؟ انکر تکست قسمتی از یک پیوند میباشد که استفاده کننده آن را مشاهده می‌نماید و می تواند بر روی آن کلیک نماید. برای مثالً همین نوشتۀ آبی‌رنگ که در جملۀ اولیه این گزاره میبینید به عبارتی انکر تکست، تیتر لینک و پیوند یا این که اسم لینک و پیوند میباشد که با کلیک روی آن می توانید در شیت‌ای دیگر راهنمای بی نقص انکر تکست را بخوانید.

هم اکنون خواسته از seo انکر تکست‌ها چه می باشد؟ خواسته این میباشد که انکر تکست ها را طوری گزینش فرمائید که با لغت ها کلیدی و محتوای کلی ساییتان همسو باشند. به عبارت دیگر، ربط انکرتکست به محتوا را فدای جذابیت آن نکنید! هر چقدر هم که تیتر پیوند شما دیدنی باشد، در‌صورتی‌که که با محتوای برگه ارتباطی نداشته باشد، از دید گوگل بی مفهوم تلقی گردیده و کل زحماتتان به باد میرود. در صورتی‌که حس می کنید انکر تسکتهای لینکهای داخلی و فرنگی اینترنت‌سایتتان نیاز به باصرفه‌سازی دارا هستند اقدامات تحت را ایفا دهید:

لیستی از بک لینک و پیوند های فرنگی سایتتان تهیه و تنظیم فرمائید.
لیستی از پیوند های داخلی سایتتان تهیه و تنظیم فرمائید.
همه این لینک و پیوند‌ها را بازنگری نمائید و ملاحظه کنید که مطلوب محتوای صفحۀ مقصد می باشند یا این که خیر.
قطعاً از لغت ها کلیدی هم در انکر تکست به کارگیری فرمایید.
اما چنانچه بخواهید داده ها بدون نقص‌تری درباره ی انکر تکست به دست آورید، اینجانب دو مقالۀ تحت را برای مطالعه سفارش می کنم:
 

  • ۰۰/۱۱/۰۳
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی