مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


فکر کنید که شما محتوایی را ساخت و ساز کنید و آن محتوا در حاصل موتورهای کاوش به اکران گذارده گردد. سئو سایت درصورتی که هزاران نفر محتوای شمارا در نتیجه ها جستجوی گوگل مشاهده کنند ولی روی آن کلیک نکنند، دقیقا چه اتفاقی می افتد؟ مشخصا هیچ کسی نمی تواند با سرویس ها یا این که محصولاتی که وبسایت شما ارائه میدهد از روش کاوش در گوگل یا این که دیگر موتورهای کاوش آشنا گردد. پس مجموع کارایی های شما برای seo تارنما بی فیض خواهد بود. در واقع این نرخ کلیک (CTR) میباشد که سود آخری کارایی بهینه سازی شمارا معلوم کرده و رجوع و برگشت سرمایه (ROI) را برای شما به همدم داراست.

به همین ادله میباشد که CTR یک کدام از بزرگترین معیارهایی میباشد که شما بایستی در هنگام سئو تارنما خویش به آن اعتنا ویژه داشته باشید. در‌صورتی‌که بتوانید محتوایی را ایجاد نمایید که از لحاظ مخاطبین اینترنتی دیدنی باشد، می‌توانید آنان را متقاعد کنید که روی آن کلیک نمایند. این واقعه دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که با اسم نرخ کلیک یا این که CTR شناخته می‌گردد. گوگل نیز در پی سایت هایی میباشد که برای یوزرها جالب بوده و از حیث آن ها دارنده محتوای قابل قبولی میباشد.

در سود مطمئنا هر چقدر که تعداد کلیک هایی که روی محتواهای سایت شما شکل می‌گیرد، بیشتر باشد، مرتبه بهتری را در حاصل کاوش گوگل به دست خواهید آورد. ولی فراموش نکنید که نرخ کلیک صرفا واحد سنجش متبوع گوگل وجود ندارد. شما در بالا می بایست محتوایی تماما باصرفه و بهینه سازی گردیده ایجاد نمائید. به‌دنبال مسیر نرخ کلیک (CTR) نیز در سود مطلوب بودن محتواهای شما ارتقاء پیدا می نماید.

برای کسب داده ها بیشتر در مورد سئو وب سایت میتوانید نوشته‌ی‌علمی فاکتورهای seo و سئو وب سایت را مطالعه فرمایید. درین نوشته‌علمی هر آنچه که موردنیاز میباشد در رابطه seo وبسایت بدانید به شما فراگیری داده گردیده‌است.

شیوه های ارتقا نرخ کلیک وب سایت

به خواسته ارتقا نرخ کلیک وبسایت می بایست در صدد سئو آن باشید. سئو CTR ارتباط مستقیمی با seo محتوا داراست. در صورتیکه قصد دارید تعداد کلیک های خویش را ارتقاء دهید، بایستی روی بهینه سازی محتوای خویش تمرکز فرمائید. محتوای تارنما شما می بایست به قدر کافی با صرفه گردیده باشد و در کنار آن جذابیت کافی را نیز داشته باشد. خوب میباشد به مراد سئو نرخ کلیک خویش قدم های تحت را بردارید:

1- در قدم اولیه به مراد ارتقاء نرخ کلیک تارنما می بایست بتوانید مرتبه های ابتدایی نتیجه ها کاوش گوگل را به دست آورید و این حادثه وقتی صورت می‌دهد که محتواهای شما مطابق با الگوریتم های تمجید گردیده گوگل باشد. در شکل تصمیم به کسب داده ها در رابطه کسب درجه در نتیجه ها کاوش می‌توانید مقاله‌ها پایین را مطالعه کنید:
 

  • ۰۰/۱۱/۰۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی