مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


اینک هیچ ضمانت مشخصی در زمینه ی این که وبسایت شما در PAA اکران داده گردد نیست، البته ممکن میباشد سئو سایت در آینده حالت تغییر تحول نماید.
بخش اعظمی از اشخاص دارای تخصص درین صنعت گفته اند که اکران داده شدن درین قسمت به ساختار محتوای شما و خریداری کردن جواب های لازم مخاطبانتان میباشد که قادر است شانسی برای حضور شما در‌این نصیب محیا نماید.
به این ترتیب مطمئن گردید که جواب شما کوتاه و ظریف میباشد، از تگ های هدلاین صحیح به کار گیری نمایید، به لهجه مخاطبان حرف نمائید و صفحه ها FAQ داشته باشید.
در صورتی‌که محتوای مطلوب را مهیا نکنید، پس رقبای شما این شغل می نمایند. از جمله خیلی اوقات هنگامی که در خصوص مارک یا این که مال خاصی کاوش می‌کنید ممکن میباشد حاصل اول ای که مشاهده می‌کنید هیچکدام دربرگیرنده وب سایت اساسی آفریننده جنس متبوع شما نباشند.
همانگونه که می‌دانیم گوگل امکان های SERP را به صورت دائمی بروزرسانی می نماید، براین اساس آزمایش کردن تا‌زمانیکه در PAA اکران داده گردید بسیار اصلی میباشد.

SERPهای کلیپ و عکس ها
در صورتی‌که در زمینه‌ی جستجوی عکس ها و یا این که ویدیوها خوش در بین نیستید، ممکن میباشد فضای با ارزش SERP متعددی را از دست بدهید. پژوهش ها نماد می‌دهد در بازار امریکا، بیشتراز ۷۰ درصد کیووردها SERPهای ویدیویی را اشغال کرده بودند و همینطور این آمار برای SERP های عکس به ۶۹.۷۰ درصد میرسد. این آمار تا انتهای ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ به ترتیب به ۷۲.۲ و ۷۴.۴ درصد رسید.


SERPهای عکس ها
بالاترین نرخ برای SERP عکس ها در فنلاند با نرخ ۹۰ درصدی دیده میشود و همینطور سوئیس نیز برای گویش آلمانی دارنده نرخ ۸۶ درصدی میباشد. اسپانیا در مورد SERPهای ویدیویی در مرتبه نخستین با نرخ ۸۵ درصدی جای دارد و همینطور در مورد عکس ها نیز در موضع چهارم میباشد. همان گونه که انتظار می رود نیز شبیه نمونه های نقل شده در ابتدا، سوئد و نروژ در قضیه SERPهای ویدیویی منزلت های انتها را اشغال کرده اند.
 

  • ۰۰/۱۱/۰۵
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی