مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


اکنون مجال آن رسیده که ببینیم E A T  چه چیزی است و چرا EAT گوگل اهمیت متعددی سئو سایت داراست. نکته مهمی که می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که وب سایت‌هایی با تیتر YMYL وجود دارا هستند و در واقع الگوریتم امتیازدهی گوگل برای اینگونه وب سایت‌هایی اهمیت بسیار متعددی داراست. YMYL به معنای Your Money or Your Life  میباشد و علامت میدهد محتوای وبسایت متبوع مستقیما به پول یا این که معاش شما دارای ربط میباشد. از این رو معیار تخصص، اعتبار و اتکا مخاطبان در ساخت و ساز محتوا اهمیت بسیار متعددی دارااست. اینجاست که گوگل به یاری اصول سه گانه خویش محتوای کیفیت عالی را تشخیص می دهد. البته ما یحتاج میباشد مقداری کامل‌خیس در رابطه این اصول و سه مفهومی که اشاره کردیم حرف کنیم.

1- تخصص (EXPERTISE)
یکی نکات اصلی در ساخت و ساز محتوا این میباشد که مقاله شما به طور تخصصی و ترجیحا به وسیله اشخاص دارای تخصص فراهم گردیده باشد. در واقع تولیدکنندگان محتوا بایستی در ناحیههای دارای ارتباط علم و تخصص کافی و قابل ثابت داشته باشند، تا بتوان به بیزنس آن‌ها تحت عنوان یک منبع موثق، بادانش و قابل متکی بودن نگاه کرد. نکته مهم اینجاست که بایستی آشنایی صحت از مخاطبان خویش داشته باشید. در حالتی که با اشخاص ماهر و دارای تخصص روبه‌رو می باشید، حتما نمی‌توانید یک مقاله کوتاه با مفاهیم ابتدایی و کلی منتشر نمایید. بلکه می بایست سراغ مطالب جامع و تخصصی بروید. از سوی دیگر درصورتی که مخاطبان شما از روش جستجوی لغات گوناگون وارد وبسایت شما گردیده‌اند و یوزرها همگانی می باشند، بایستی حتی مفاهیم بغرنج را به طور بدون نقص معمولی و قابل ادراک برای آنان توضیح دهید. 

2- اعتبار (AUTHORITATIVENESS)
به عبارتی‌طور که در ابتدا اشاره کردیم مخاطبان بایستی شما‌را تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار و موثق بشناسند. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی وبسایت‌ها و یوزرها دیگر به شما میدهند معقول می شوند. در واقع می بایست مشاهده کنید کجاها کلام شماست و کدام وب سایت‌ها و منابع دیگر شما‌را تحت عنوان مرجع معرفی کرده و به تارنما یا این که مطالب‌تان پیوند داده‌اند. درین بخش بک‌پیوند‌هایی که میگیرید، هر جایی که شما‌را در کانال‌های اجتماعی منشن یا این که تگ می‌نمایند و هرگونه سیگنال دریافتی مفید میباشد. گوگل درپی این میباشد که ببیند تارنما، محتوا و نظرها و توانمندی‌های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه به وسیله فعالان حوزه کاری مربوطه در حیث گرفته میشود و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و مجموع وب سایت شما توزیع گردیده‌است. مثلا مطالب شما می بایست دارنده تالیف کننده مشخص و معلوم با اسم و تصویر باشد و نوشته‌های آن‌ها به طور پهناور در جاهای دیگر نیز بازنشر گردیده یا این که در رابطه آن ها کلام گردیده باشد.

3- متکی بودن (TRUSTWORTHINESS)
ولی بعداز تخصص و اعتبار، متکی بودن میباشد که اهمیت متعددی داراست. گوگل دقیقا در‌پی این میباشد که بفهمد در حالتی که اشخاصی از شیت حاصل کاوش SERP به تارنما شما وارد شدند، تا چه اندازه میتوانید اعتمادشان را جلب کرده و نیازهای آنها‌را بدون نقص و سریع مرتفع نمائید. شما بایستی دقیقا به مخاطبان خویش بفهمانید به عبارتی‌ چیزی میباشید که داعیه میکنید و این احساس پشت گرمی را می بایست در آن ها به وجود آورید. بایستی علامت دهید که سمت مخاطب می‌باشید و او‌را از خودتان می دانید. درج تصاویر و توضیحات حقیقی وواقعی تولیدات، ذکر نقاط قوت و ضعف، یک گزاره توضیحات در رابطه تالیف کننده، کاغذ در رابطه ما، گواهینامه‌ها، افتخارات و جوایز کسب گردیده و بخش سوال های متداول یا این که راهنمای استفاده کننده مثلا مواقعی میباشد که یاری می‌نماید تا ترازو اتکا نسبت به شما بیشتر گردد.
 

  • ۰۰/۱۱/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی