مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در اولِ پباده سازی و ساختار کدینگ وب سایت (چه با سیستم مدیرت محتوا و چه منحصر به فرد) به طبع این نکته سئو سایت را به حافظه داشته باشید که وسیع ترین ضربه به وب سایت که نظارت و رفع خطاها آن بسیار طولانی می باشد, وجود آدرسهای خطا و نادرست و همینطور وجود یکسری نشانی برای یک ورقه است. در همین اولِ فعالیت عملکرد نمائید تصمیم آخرین خویش را از نوع نشانی دهی صفحه های وبسایت بگیرید. در غیر اینصورت در آینده با اشتباهات بزرگی روبرو خواهید شد.

وجود صفحه های اصلی تارنما در منو و فوتر
به حافظه داشته باشید در صورتی قصد دارید که یک نقشه داخلی برای دسترسی سهل و آسان مخاطب به تارنما خویش مهیا فرمائید, بایستی یک منوی کاربردی را مهیا فرمائید. اولی قسمتی که یوزرها برای سرچ در وب سایت از آن به کار گیری می نمایند منوی وبسایت شما میباشد. ولی تلاش نکنید این قمست را زیاد نامرتب نمایید. میتوانید از پایین منو هم یاری بگیرید. البته خوب می باشد صفحه های در رابطه ما و تماس با ما‌را در بخش فوتر وب سایت قرار دهید.

همینطور در نصیب فوتر تارنما هم بایستی یک بخش معرفی وبسایت داشته باشید و در بخش های دیگر لینکهایی که نمی توانست در نصیب منو قرار بگیرد را در‌این نصیب بگنجانید. اهمیت منو بخاطر مقام قرارگیری در تارنما , فراتر از فوتر تارنما است. حتی امروزه خیلی از لندینگ پیج های سایتهای گوناگون از فوتر به کارگیری نمی‌کنند. استعمال از فوتر و حتی منو برای صفحه ها اصلی که قرار است تبدیل مشتری را جاری ساختن دهد, کاربردی نمی‌باشد.

محاسبه ساختار درست وب سایت
امروزه اکثر سایتها بر روی صفحه ها تیم بندی و یا این که لندینگ پیج های تارنما خویش استراتژی بهینه سازی را ایفا می‌دهند. پس شما در ساختار وبسایت خویش و روش لینک و پیوند دهی از صفحه ها کوچکتر به صفحه های بزرگتر (که ترافیک بیشتری به سمت وب سایت میاورند) می بایست اعتنا فرمائید تا گوگل متوجه گردد که چه صفحاتی از تارنما شما بسیار اساسی میباشند. همینطور ساختار وبسایت می بایست طوری باشد که برای رباتهای گوگل آشنا باشد و ساختار آن را مدام به حافظه داشته باشند. می‌توانید از رقبای خویش که درین شغل غالب فعالیت کردند امداد بگیرید.

بخش Breadcrumb وبسایت
این مورد هم میتواند به فهم خوب گوگل برای اینکه متوجه خواهد شد شیت متبوع ذیل شاخه کدام تیم بندی است و به چه صفحه ها دیگری دارای ارتباط است , یاری دهد. اکثر سایتهای خبری و آموزشی و حتی فروشگاهی می بایست از “بردکرامپ” استعمال نمایند.

باصرفه کردن ورژن تلفن همراه
با دقت به ارتقاء سرچ گوشی در آحاد سایتها (حدود 60%) با صرفه کردن وب سایت برای گوشی (Mobile Friendliness) و سهل کردن فرآیند تعامل مخاطب با وب سایت با امداد موبایل یار بسیار در نزد گوگل و دیگر موتورهای کاوش اهمیت داراست. حتی گوگل مدعا گردیده که پوسته موبایلی تارنما را برای ایندکس نسبت به دسکتاب در حق تقدم قرار داده میباشد.
 

  • ۰۰/۱۱/۰۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی