مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


تگ کنونیکال چه است؟
تگ کنونیکال ترفندی میباشد که سئوکاران برای معرفی یک کاغذ اساسی از فی مابین دو یا این که سئو سایت یکسری ورقه شبیه به گوگل استعمال می‌نمایند. فرض فرمایید شما در وبسایت خویش سه کاغذ دارید که هر سه برای یک کلیدواژه مندرج باشند یا این که حتی دو تا از آن صفحه ها شبیه یکدیگرند. در‌این‌حالت‌ یک کدام از این سه ورقه را تحت عنوان شیت اساسی درنظر گرفته و کنونیکال دو ورقه دیگر را به شیت اساسی تعبیه شده می دهیم تا هنگامی یوزرها کلیدواژه متبوع را سرچ کردند، کاغذ‌ای که تگ کنونیکال به آن اشاره می‌نماید در صفحه های سرچ نمایان خواهد شد.

تگ کنونیکال چه تاثیری بر بهینه سازی داراست؟
به کار گیری از تگ کنونیکال برای لینک و پیوند‌های شبیه، به بهبود seo یاری شایانی می‌نماید؛ به دلیل آنکه موتور کاوش می داند که صفحه ها شبیه را به کدام نشانی هدایت نماید. عالی میباشد با یک نمونه مورد را پر‌نور‌خیس کنیم. برای مثال به نشانی‌های ذیل نگاه فرمائید:

شاید اندیشه کنیم که‌این نشانی‌ها یکسان می‌باشند؛ البته از نظر موتورهای کاوش این لینک و پیوند‌ها متفاوتند. موتورهای کاوش مثل گوگل هر لینکی را منقطع از سایر تصور می‌نمایند. درصورتی که گوگل یک محتوای شبیه را در تعدادی نشانی متفاوت مشاهده نماید، احتمال میدهد که محتوای شما از دیگری نسخه برداری گردیده و سرقت ادبی انجام شده میباشد. براین اساس در صورتیکه گوگل با اینگونه مسأله‌ای روبه‌رو گردد، مشکلی در seo وب سایت تولید می گردد و سکو‌ی شما تنزل پیدا می‌نماید. به همین استدلال به امداد تگ کنونیکال می توانید نشانی متبوع خویش را تعیین نمایید و به راحتی از این اختلال خودداری فرمایید.

چرا تگ کنونیکال برای بهینه سازی اصلی میباشد؟
گوگل محتوای تکراری را دوست ندارد. محتوای تکراری تعیین خزنده گوگل را برای موردها پایین مشقت بار می نماید:

کدام ورژن از کاغذ بایستی ایندکس گردد؟
کدام ورژن از ورقه در کلمه ها کلیدی دارای ارتباط می بایست در نتیجه ها جست و جو علامت داده خواهد شد؟
اعتبار پیوند های ورودی به یک برگه منتقل شوند و یا این که در میان یک سری ورقه تقسیم شوند؟
با به کار گیری درست از تگ کنونیکال همگی این خطاها حل گردد. این تگ این قابلیت را به شما می‌دهد که به گوگل اعلام نمایید که کدام کاغذ را بایستی ایندکس و جایگاه بندی نماید و اعتبار پیوند ها را به کجا جابجایی دهد.
چنانچه این فعالیت را جاری ساختن ندهید، گوگل خویش تشخیص محتوای مهم را به عهده میگیرد. ولی پیشنهاد میشود که‌این شغل را به گوگل نسپارید. چون ممکن میباشد ورژن ای را تحت عنوان محتوای اساسی شناسایی نمائید که مد حیث شما وجود ندارد.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی