مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در شرایطی‌که به سراغ این نوشته‌علمی آمده‌اید احتمالا تا حدی با seo آشنا می‌باشید و به‌دنبال بهبود مهارت‌های سئوی خویش میباشید. درین نوشته‌علمی شمارا با بهینه سازی ویدئو آشنا میکنیم و طرق درجه به چنگ آوردن با کلیپ را به شما اموزش میدهیم. همینطور به معرفی یک افزونه وردپرس می پردازیم که به شما برای سئوی ویدیو امداد می‌نماید. با ما همپا باشید.

بهینه سازی ویدئو چه چیزی است؟
آیا اعتقاد و باور دارید که در سراسر عالم به صورت معدل اشخاص بیش تر از ۱۱ ساعت در روز را صرف دیدن رسانه می‌نمایند؟ ممکن میباشد از درک کردن اینکه ۶ ساعت از آن صرف تماشای ویدئو می شود تعجب نکنید. این روز ها تماشای کلیپ از محبوبیت بالایی شامل است. کلیپ یک رسانه کار کشته میباشد و ماهانه دو تا سه برابر بازدیدکننده بیشتر از اینترنت‌وبسایت‌ها جذب می‌نماید.

با ارتقا تقاضا برای کلیپ، اساسی میباشد که اشخاص به‌راحتی محتوای شمارا پیدا نمایند؛ این دستور قادر است از روش با صرفه‌سازی موتورهای کاوش (سئو) محقق خواهد شد.

درحال حاضر ببینیم که «Video سئو» چه می‌باشد؟

سئوی ویدئو عملی برای ارتقا تعداد بازدید و کیفیت محتوای ویدیویی شما از روش حاصل ارگانیک موتور جستجوست. برای ارتقاء جایگاه در یک موتور کاوش مانند Google، باصرفه‌سازی محتوا از حیث استراتژیک بسیار اساسی میباشد. غرض این میباشد که اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید ربات‌های موتور کاوش می توانند محتوای شما‌را آنالیز (Crawl) و ادراک نمایند و داده‌ها را برای هم خوانی با سؤالات به‌ شکل مطلوب، فهرست‌بندی نمایند.

ربات‌ها نمی‌توانند کلیپ را تماشا نمایند، آنان صرفا میتوانند فراداده (Meta Data) متن را مانند تیتر و برچسب‌ها مشاهده نمایند. آنها نمی‌توانند محتوای ویدئو را آنالیز، فهرست‌بندی و سکو‌بندی نمایند. ولی خبر عالی این میباشد که هنوز روش‌هایی وجود دارااست که ویدیوهای شما به وسیله موتورهای کاوش چشم شوند.

در وضعیت ایده‌ال، با داشتن یک استراتژی بهینه سازی عالی، محتوای شما در یک موتور کاوش دارنده درجه‌ی بالایی خواهد بود، به شما اذن میدهد اینترنت‌تارنما شمارا پیدا نمایند و معیار بازدید شمارا ارتقاء دهند.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۳
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی