مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

اصول سئو سایت


12. سرعت تارنما


سرعت وبسایت یکی پارامترهای گزینه اعتنا موتورهای کاوش در مرتبه بندی میباشد. گوگل اعلام کرده  سئو سایت که سرعت وبسایت یکی پارامترهای بدون واسطه درجه بندیست و تارنما Munchweb هم از چک داده های خویش اعلام نموده که 75% بازدیدکنندگان یک وبسایت نماید (با مجال بار گذاری بیش تر از چهار ثانیه) مجددا به آن گشوده نمی گردند.

در شکل نیاز به تدبیر از سرعت لود اینترنت سایتتان می‌توانید از ابزارهای Google PageSpeed Insights و GTMetrix فایده ببرید. این ابزارها سفارش های نیکی برای سئو سرعت سایتتان دارا‌هستند.

13. تلفن همراه فرندلی بودن


خواسته از تلفن همراه فرندلی بودن اینست که صفحه ها یک تارنما در دستگاه های تلفن همراه به خیر به اکران در میاید. در برخی از مواقع دیده میشود که سایت ها به مکان استعمال از رسپانسیو کردن وبسایت از ورژن تلفن همراه مجزایی استعمال می نمایند. (برای مثال m.website.com) در سال 2015 گوگل بیان کرد که استارت به پنالتی کردن تارنما هایی که تلفن همراه فرندلی نیستند نموده است. بنابریان فرصت را از دست نداده و هر چه زودتر مبادرت به گوشی فرندلی کردن وبسایت نمائید.

جداگانه از این، اکثر زمان ها ترافیک تارنما های را امروزه از دستگاه های تلفن همراه نشات میگیرند. در شکل گوشی فرندلی نبودن؛ تارنما عملکرد مورد نیاز را نخواهد داشت. حاصل پژوهش ها نماد می‌دهند که 52% ترافیک سایت ها را در سال 2018 از روش دستگاه های تلفن همراه ساخت‌و‌ساز گردیده اند و این مقدار روز آپ تو دیت در هم اکنون ارتقاء بوده میباشد.

14. وب سایت مپ


وجود تارنما مپ در تارنما به موتورهای کاوش یاری می نماید تا صفحه های آن را به راحتی یافته و در سود مهیا برای کسب مرتبه شوند. وب سایت مپ ها به موتورهای کاوش اگاهی میدهند که پایانی تغییر‌و تحول محتوای ورقه چه وقتی بوده و احیانا چه صفحاتی را هنوز ایندکس نکرده اند. وجود وب سایت مپ هیچ ضرری در seo نداشته و همینطور در راستای رعایت مبانی seo مدام سفارش می شود آن را تولید کنید.

15. فولدر robots.txt


فولدر robots.txt به واسطه دستور کار هایی که در آن وجود داراست به موتورهای کاوش اعلام می نماید که کدام صفحه ها را پایش (Crawl) کنند. از جمله در صورتی بخواید جلوی پایش صفحه ها بوسیله یک ربات به خصوص را بگیری کافیست که آن را از روش این فولدر disallow نمایید. این سیرتکامل می‌توانید جلوی ایندکس شدن صفحه های آزمایش را گرفته و از اکران آن‌ها در نتیجه ها کاوش جلوگیری فرمایید.

شما میتوانید یک فولدر robots.txt را از در آغاز خودتان تنظیمات کنید، البته ابزارهایی نیز برای این عمل وجود دارا‌هستند که در شکل عدم وجود فرصت کافی به شما امداد می نمایند تا آن را بسازید. مطمئنا مسیرهایی در وب سایت شما وجود دارااست که عشق و علاقه ای به سرگرم کردن پایشگرهای موتورهای کاوش در آن‌ها ندارید.

16. تحلیل نتیجه ها


در شرایطی که میخواید بدانید که رعایت اصول seo به وبسایت شما امداد نموده است یا این که خیر، باید آغاز به گردآوری اطلاعات کنید. گوگل آنالیتیکس ابزاری بهتر برای بررسی داده های وب سایت به‌حساب می‌آید. این ابزار فقط منبع ورودی یوزرها را نشانه نمی دهد، بلکه به شما اعلام می نماید که آن‌ها بعد از ورود از چه صفحاتی بازدید کرده اند. این ابزار قابلیت ساخت و ساز گزارش های سفارشی را نیز برایتان مهیا می نماید.

گوگل آنالیتیکس به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا داده های بازدید از وبسایت را در لحظه نیز مشاهده کنید. ترافیک اکران داده گردیده می‌توانند منابع مختلفی برای مثال موتورهای کاوش، گوگل ادز، سوشال مدیا، ارجاعی از دیگر وبسایت ها و تایپ بی واسطه نشانی تارنما داشته باشند.

به کار گیری از گوگل آنالیتیکس یا این که هر ابزار آنالیتیکس دیگری به شما یاری می نماید تا در تصمیم گیری ها خوب کار کرده و منابع خویش را در مکان صحیح صرف نمائید. در فیض کوشش های شما در بهینه سازی به حاصل بهتری ختم شود.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی