مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در‌این مقاله از گروه مقاله ها طراحی وب سایت ،به مواقعی که سبب ساز بلوک شدن تارنما ها میگردد میپردازیم. سئو سایت بلوکه شدن یک تارنما قادر است از روش بلوکه شدن اسم دامنه تارنما شما یا این که آی پی نشانی تارنما شما باشد. در تحت به آنها اشاره کرده ایم .

۱- استعمال بسیار زیاد از محتوای یکسان در تارنما.

۲- تعریف متاع به وسیله وب سایت های کسب و کار الکترونیکی پر رنگ.

۳- صفحاتی که زمینه بندی مشخصی ندارند و دارنده مطالب متفرقه متعددی می‌باشند وتوسط اشخاص مختلفی درج شده میباشد.

۴- وبسایت دوقلو

سایتهای دوقلو به سایتهائی گفته می گردند که محتوای یکسانی دارا‌هستند البته نشانی دسترسی به آنان گوناگون میباشد. به کار گیری از دو نشانی با محتوای یکسان یکی روشهائی میباشد که تنی چند از سایتها یا این که مشاوران سایتها برای بالا بردن سکو تارنما (Page Ranking) به کار گیری می نمایند. به کار گیری از این شیوه می‌تواند سبب ساز بلوکه شدن آحاد وب سایت شما بشود.

۵- پنهان سازی تنی چند از سایتها با به کار گیری از صفحاتی که برای موتورهای کاوش با صرفه گردیده اند البته محتوای چندانی برای یوزرها تارنما ندارند

بعنوان صفحه های ورودی به کارگیری می نمایند. این صفحه های برای معرفی وب سایت به موتورهای کاوش به کارگیری میگردند در حالیکه صفحه ها مهم وب سایت برای بازدیدکنندگان مختلف می باشند. این صفحه ها بطور خود کار بوسیله موتورهای کاوش در تارنما تشخیص داده گردیده و در کوتاه دوران منجر کاهش درجه وبسایت و در بلند بازه سبب بلوکه شدن تارنما شود.

۶- متن‌ها غیر قابل مشاهده

به کار گیری از متن‌ها غیر قابل مشاهده هم یکی نحوه های غلط برای بالا بردن جایگاه تارنما در موتورهای کاوش میباشد. درین نحوه متونی را که از دید محتوائی نباید در کاغذ آرم داده خواهد شد را با رنگ بگراند در ورقه وب سایت قرار میدهند. این متن‌ها عموما به نحوی می باشند که بصورت معمولی میتوانند سبب ارتقاء مرتبه وب سایت در موتورهای کاوش شوند. ولی بدلیل اینکه شیوه ارائه ( غیر قابل مشاهده بودن) شیوه غیر قابل قبول موتورهای جستحو میباشد، بوسیله روباتهای موتور کاوش تشخیص داده گردیده و سبب کاهش درجه و در غایت بلوکه شدن وب سایت می‌شود.

۷- مبادرت به تصویب وب سایت به مقدار زیاد

مبادرت به تصویب یک وبسایت یک برگه ای از تارنما با تکرار زیاد هم قادر است دلیلی بر بلوکه شدن وبسایت باشد. در ۲۴ ساعت نباید به دفعات متعددی مبادرت به تصویب یک تارنما کرد. بعضا از موتورهای کاوش فرصت ۳۰ روز را برای مسافت دربین دفعات تصویب تارنما در لحاظ میگیرند. بدین ترتیب برای سایتهائی که‌این ضابطه را نقض می نمایند، مشکلاتی درین موتور کاوش پیش میاید. سفارش میشود پیش از مبادرت به تصویب وب سایت خویش در موتور کاوش قطعا قسمت مرتبط با مقررات آنرا مطالعه فرمایید تا با این خلل مواجه نشوید.

۸- استعمال از واژه و کلمه های کلیدی نامربوط

استعمال از واژه و کلمه های کلید نامربوط به محوای وبسایت نیز قادر است دلیلی بر پائین بودن مرتبه وب سایت در موتورهای کاوش باشد. به کار گیری از محتوای ورقه اینترنت بعنوان لغات کلیدی قادر است منجر بلوکه شدن وب سایت خواهد شد. منطقی ترین طرز این میباشد که چندین واژه و کلمه کلیدی مربوط به محتوای برگه در قسمت کلمه ها کلیدی قرار گیرد.

۹- مبادرت به تصویب وبسایت بصورت اتومات

تنی چند از سایتهای اینترنتی سفارش تصویب وب سایت شما در تعداد متعددی از موتورهای کاوش را میدهند، به کار گیری از این طرز هم قادر است تاثیر منفی در جایگاه تارنما شما داشته باشد. در شکل تداوم این شغل می اقتدار انتظار بلوکه شدن تمام وب سایت در موتور کاوش را هم داشت. اما این مورد بیشتر درباره ی موتورهای جستجوی مامان درستی می نماید.

۱۰- صفحه ها ورودی

مراد صفحاتی می‌باشند که محتوای متعددی برا بازدیدکنندگان شما ندارند ولی برای موتورهای کاوش باصرفه گردیده اند. این صفحه های به طوری پباده سازی گردیده اند که بصورت خود کار یا این که دستی بازدیدکنندگان را به صفحه ها بعدی در تارنما راهنمائی می نمایند. به کار گیری از این صفحه های را می قدرت با تکنیکهایی از حیث بازدیدکنندگان مخفی کرد البته از نگاه موتورهای کاوش و روباتهای آن نهفته نمانده و برای آحاد وب سایت ساخت‌و‌ساز اختلال می نماید.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی