مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بخش اعظمی از عموم در دنیای seo اعتقاد دارا‌هستند که گوگل از فاکتور \"تجربه کاربری\" استعمال سئو سایت می‌نماید (آماری مانند بانس ریت یا این که دوران وقتی که استفاده کننده در اینترنت‌تارنما گذرانده میباشد).

مسلما بخوانید: گوگل پنالتی چه است و به چه شکل می بایست آن را رفع کرد؟
برای تست این تئوری، بک لینکو 100،000 تارنما را از مقر داده خویش گزینش کرد تا آن ها را در SimilarWeb تحقیق کند. بالاخص سه فاکتور تجربه کاربری بانس ریت، فرصت صرف گردیده در تارنما و SERP CTR را چک شد و کشف کننده به فعالیت آمد که میانگین بانس ریت با درجه وبسایت در باب بدون واسطه میباشد. (در صورتی‌که با بانس ریت یا این که نرخ پریدن شناخت ندارید، در مقاله دیگری از بلاگ ما میتوانید در باب اینکه بانس ریت چه میباشد بخوانید)

لطفاً دقت داشته باشید که ما نگفتیم معدود بودن ترازو بانس ریت، جایگاه شما‌را ارتقا می دهد.

ما نمی‌توانیم این داده‌ها را تحت عنوان یک گواهی قطعی در زمینه ی تاثیر زیر بودن بانس ریت در صدر بودن رنک گوگل در لحاظ بگیریم. اما می دانیم ساخت‌و‌ساز محتولی کیفیت بالا می تواند در کم شدن بانس ریت نقش داشته باشد و همان طور که گفتیم، گوگل اهمیّت متعددی برای کیفیت مطالب قائل میباشد.

اما اکنون که گفت و گو بر راز تجربه کاربری میباشد، شما می بایست بدانید که در شرایطی‌که گوگل بخواهد تجربه مخاطب خویش را در رنک تارنما ها در لحاظ بگیرد (که با دقت به تجربه و مطالعات ما اینکار را می‌نماید)، این فعالیت را بر پایه ی نرخ کلیک و پوگو استیکینگ جاری ساختن می دهد. میپرسید پوگو استیکینگ چه می‌باشد؟ ما در یکی‌از مقاله ها دیگر خویش در رابطه ایجاد محتوا برای افزایش رنک گوگل، این اصطلاح را توضیح داده‌ایم.

سود گیری: ممکن میباشد گوگل، بانس ریت را تحت عنوان یکی دست اندرکاران ارتقاء درجه تشخیص دهد البته این صرفا یک تئوری میباشد.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی