مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


الگوریتم گوگل پنگوئن به الگوریتم گوگل پاندا بعنوان الگوریتم اساسی در سکو بندی صفحه ها سئو سایت در حاصل کاوش ضمیمه. این بدان شکل میباشد که  200 ادله متعدد به الگوریتم های گوگل در گزینش منزلت صفحه ها در نتیجه ها کاوش اضافه شده است.

به عقیده بهینه سازی کاران (مدیریت و تالیف کننده محتوا در وبسایت thesempost ) تبدیل گوگل پنگوئن به یکی قسمت های اساسی الگوریتم های انتخاب جایگاه منزلت صفحه های نسبت به زمانیکه این الگوریتم صرفا بصورت یک غربال فعالیت می‌کرد تفاوت چندانی در نتیجه ها کاوش ساخت‌و‌ساز نمی نماید.

تمامی کشورها و لهجه ها با این الگوریتم سرگرم خواهند بود
الگوریتم گوگل پنگوئن بر وبسایت های متعدد در تمامی کشورها و همگی زبانها تاثیر خواهد گذاشت. به این ترتیب هیچ تفاوتی نمی نماید همگی بهینه سازی کاران در تمامی عالم به یک اندازه با این الگوریتم دست و پنجه قابل انعطاف خواهند کرد.

همت در طی حقیقی وواقعی
تلاش در حین حقیقی یا این که تلاش در حین هم اکنون یک خصوصیت میباشد که در آن الگوریتم یا این که اپلیکیشن به محض آنکه مخاطب کاری را ایفا می دهد به وی جواب می‌دهد. الگوریتم گوگل پنگوئن از این پس بدین شکل فعالیت می نماید. این دستور به دو مضمون‌ میباشد. نخستین آنکه وب سایت های نادرست فعالیت با سرعت بیشتری جریمه می‌شوند. دوم آنکه چنانچه اشتباهات وبسایت که سبب به جریمه گردیده اند را تصحیح کنیم سریعتر به رده پیشین خویش گشوده خوا هیم گشت.

با این تغییر‌و تحول، داده های الگوریتم گوگل پنگوئن در حین حقیقی و واقعی بروز رسانی میگردند. بدین ترتیب تغییرات سریعتر به اکران نهاده میگردد. معمولا مجال بسیار یه خرده بعداز آنکه شیت به وسیله ربات های گوگل مجدد نظارت شد و یا این که مجدد ایندکس شد. الگوریتم گوگل پنگوئن نیز بروز رسانی می گردد.

گوگل به پرسش ارزیابی مجدد به وسیله ربات های گوگل و مجدد ایندکس شدن چه‌طور شغل میکند جواب داده میباشد:

ما به داده ها وبمستر مراجعه کرده و کاهش پیوند های اسپم را آنالیز می‌کنیم. بنابراین با درخواست برای crawl یا این که index یک برگه خاص بعداز ارزیابی کاهش پیوند های اسپم در باره آن تصمیم آخرین اتخاذ می گردد. بدین ترتیب ما همگامیکه از  تحلیل مجدد به وسیله ربات های گوگل و ایندکس گردیده مجدد سخن می‌کنیم منظورمان داده ها وبمستر در باره یک ورقه از وبسایت میباشد و خیر یک تارنما اسپم.

بنابراین هر فرصت که درخواست تحلیل مجدد ورقه را به وسیله گوگل بدهیم. جایگاه آن با مسافت هنگامی پاره ای ذیل تاثیر قرار می گیرد. هنگام آنالیز مجدد برگه کل لینک و پیوند های دریافتی و اسپم تحلیل گردیده و نسبت به آن جواب سریعی بوسیله گوگل به جایگاه وب سایت داده گردد.

نکته: با این تغییرات اثر  seo منفی که طی آن از روش تارنما  وب سایت حریف را از شیت گوگل برای مدتی حذف می کردند. کمتر موءثر خواهد بود.

با دقت به اینکه مدیران وبسایت، هم می توانند پیوند های اسپم را حذف نمایند، و هم با ابزار disavow از اثر گذاری پیوند های اسپم در وبسایت هایی که نمیتوان پیوند را از آن حذف کرد پرهیز نمایند. با پردازش در لحظه گوگل پنگوئن میتوان فورا خطاها تارنما را حل و به کاغذ گوگل رجوع.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی