مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


نگرانی اساسی نویسندگان محتوا، ساخت و ساز محتوای مدام سبز میباشد. بدین ترتیب ، ما در سئو سایت تحلیل در باب پوسته‌های محتوا، کانال‌های تبلیغاتی و غیره، به حاصل جالبی برای ساخت‌و‌ساز این نوع محتوا رسیدیم که قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم تا دیگر نگران این مسئله نباشید.

درین نوشته‌ی‌علمی، شما تمامی چیز را در رابطه ساخت و ساز محتوای مدام سبز خواهید خواند. با ما یاروهمدم باشید.همینطور می توانید ورژن PDF را دانلود نمائید.

لیستی بودن محتوا
نخست می خواهیم تأثیر پوسته محتوا را بر دوام نوشته‌ی‌علمی تجزیه و نظارت کنیم. در حالی که مسئله یک قطعه به صورت بدیهی عنصر مهم آیتم اعتنا قطعه در طی فرصت میباشد، ما فرض کردیم که پوسته محتوا نیز ممکن میباشد نقشی اجرا نماید. همان طور که  در نمودار تحت میبینید‌، لیست پست‌ها (تا حد متعددی) سبک‌های محتوایی می باشند که‌این با پژوهش ها ما همخوانی داراست، و نشانه می دهد پست‌های تبلیغاتی در کل تصمیم به‌دست آوردن نمره بیشتری میباشند.

به نمونه تحت اعتنا فرمائید. این لیست در مسئله تندستی دارنده نمره بسیار بالاتری از محتوای مدام سبز میباشد.

این محتوا از به عبارتی نخست سهم قابل توجهی را به دست آورد ، این پست سال‌ها بعد از اولی نشر ، همچنان سبب ساز ساخت ترافیک و سرو صدا می گردد.

مجموعاَ‌، ما دریافتیم که نمرات مدام سبز به صورت متساوی در پوسته‌های متعدد توزیع نشده میباشد. ممکن میباشد یک پست ۱۵ برابر بیشتر از یک پست ساده امتیاز بگیرد.

به حیث می رسد که پست‌های فهرست گردیده، شایسته ترین پوسته‌های محتوا برای ناشرانی میباشند که در‌پی ارتقاء محتوای مدام سبز می باشند.

اپیزودهای پادکست به تدریج مدام سبز میشوند
ما متوجه شدیم که اپیزودهای پادکست عموماً ماندگاری چندانی ندارند.

این ممکن میباشد برای عده ای که در فضای پادکست می‌باشند خیره کننده نباشد. به طبعً اپیزودهای پادکست خاصی وجود داراست که عموم سال‌ها بعد از اولی انتشارشان همچنان به آنان گوش می دهند.

با این حالا، اکثرا اپ‌های پادکست طوری پباده سازی شدند که نصیب‌های جدیدی که اخیرا منتشر گردیده‌اند را نماد ‌دهند.‌

در واقع، یک‌سری از مطالب به ترتیب هنگامی فهرست گردیده‌اند. این ممکن میباشد تا حدی توضیح دهد که چرا تعداد مقداری از بخش‌های پادکست بعد از ماه اولیه تکثیر، استارت به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی می‌نمایند.

ما همینطور فهمیدیم که محتوا در پوسته ارائه، بیانیه مطبوعاتی و یا این که اینفوگرافیک رغبت دارا هستند که زودتر سهام خویش را اخذ نمایند و بعداز میان می روند در واقعیت ، این سه فرمت حتی کمتر از پادکست‌ها به یادماندنی می‌باشند. با این حالا ، ازآنجاکه پادکست‌ها به صورت فزاینده‌ای بر محتوا تمرکز می‌نمایند ، ما تفکر کردیم که پررنگ کردن این فیض موثر خواهد بود.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی