مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


زمانی از اسکن رایتینگ سخن میکنیم اکثری از عموم میپندارند که اسکن رایتینگ نگهداری از حق الناس در مقابل سئو سایت سرقت ادبی میباشد. در حالی که زمانی بدانید شخصی وجود دارااست به اسم نسخه برداری رایتر که وظیفه اسکن رایتینگ را در کمپانی‌ها به عهده دارااست، پاره ای قصه عوض میشود.

اسکن رایتینگ (copywriting) چه میباشد؟
نسخه برداری رایتینگ، مراحل تایپ کردن مطالب تبلیغاتی یا این که به عبارتی تبلیغ‌نویسی میباشد. نسخه برداری رایترها مسئولیت متن بروشور، بیلبورد، اینترنت‌وب سایت، پست الکترونیک، تبلیغات، کاتالوگ و مورد ها دیگر را بر عهده دارا هستند. این متن به نسخه برداری دارای اسم و رسم میباشد. نسخه برداری در‌این معنی در همگی مکان عالم وجود داراست و بخشی از یک صنعت 2.3 تریلیون دلاری در سراسر عالم میباشد. مقصود مهم اسکن رایتینگ ترغیب خواننده برای مبادرت میباشد. این مبادرت ممکن میباشد خرید، لحاظ یا این که رأی دادن، تماس با کمپانی یا این که هر چیز شبیه این‌ها باشد. به همین عامل میباشد که به اسکن رایتر \"فروشنده چاپی\" گفته می‌گردد.
<نسخه برداری رایتینگ نباید با حق اسکن رایت غلط گرفته گردد.>

اسکن رایتر که می باشد؟
اسکن رایتر مطالب بازاریابی مانند اینترنت‌تارنما، نشانی اینترنتی، بروشور، کاتالوگ و موردها دیگر را می‌نویسد. در واقع اکثر چیزهایی که به پست الکترونیک ما رسول می گردد به وسیله اسکن رایترها نوشته میشود که به آن ها تبلیغ‌نویس نیز گفته می‌گردد. اسکن رایترها می توانند در منزل درآمد داشته باشند، با سرمایه اول معدود میتوانند فعالیت خویش را استارت نمایند و به تحصیلات قانونی یا این که دانشگاهی نیاز ندارند. شاید به همین استدلال میباشد که هر روز بر تعداد درخواست کنندگان یادگیری مهارت‌های اسکن رایتینگ افزوده می گردد. دنیای مجازی نیز حالت‌های شغلی متعددی برای نسخه برداری رایترها دارااست که حتی بعضی از پروژه‌های آن میتواند درآمدهای نیکی برایشان به همدم داشته باشد.

مهارت‌ ها و خصوصیت‌های اسکن رایترهای رشته‌ ای
با اینکه هیچ فن تحصیلی خاصی در کالج برای نسخه برداری رایتر شدن نیست. ولی برای اینکه بتوانید به یک اسکن رایتر حرفه ای تبدیل گردید می بایست در چند مهارت‌ ها حرفه ای گردید، به عنوان مثال:

احاطه به لهجه انگلیسی
دیده‌هایی تیزبین و ظریف برای دیدن جزئیات
دامنه لغت ها گسترده
فضولی
دقت به نقطه نظرها گوناگون و دیدن عالم از نظر اشخاص گوناگون
مهارت تحقیق کردن
خلاقیت
هوش اجتماعی بالا
بضاعت و توان همدردی و فهم احساسات بقیه افراد
چه افرادی می توانند نسخه برداری رایتر باشند؟
معمولاً اشخاصی که نگارش نیکی دارا‌هستند نظیر اشخاص مولف می توانند اسکن رایتر خیر و خوبی باشند. ولی نویسندگانی که مهارت نسخه برداری رایتینگ داشته باشند یا این که آن را کسب نمایند. اما این تک تک روایت وجود ندارد. این اشخاص بایستی به طور کامل به تبلیغات و بازاریابی وضعیت بازار و طرز‌های متقاعد کردن مشتری نیز مسلط باشند.

کاربردهای اسکن رایتینگ چه چیزی است؟
هر صنفی و هر شرکتی به یک اسکن رایتر نیاز داراست و سوای آن نمی‌تواند از حداکثر اقتدار خویش برای فروش کالا و درآمدزایی به کارگیری نماید. با به کار گیری از صنعت اسکن رایتینگ می‌قدرت به هدف ها ذیل دست‌یافت:

تبدیل شدن به یک مارک شناخته‌گردیده فی مابین عموم یا این که برندسازی
ارتقاء فروش
تبدیل مشتری به تبلیغ‌کننده تولید ها
برانگیختن احساسات در مشتری
 

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی