مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


نرخ پریدن چه می باشد؟
بیشتر شما می‌دانید که نرخ پریدن به چه مضمون‌ میباشد. البته یک توضیح برای عده ای که نمی دانند قادر است این باشد: سئو سایت یک اصطلاح تحلیلی از بازدیدکنندگانی میباشد که از شیوه های گوناگون وارد کاغذ شما گردیده و فارغ از هیچ اقدامی از برگه شما بیرون می گردند. این حادثه یک پریدن به حساب آورده می شود.

بنابر این آیا Bounce rate بد میباشد؟ در جواب می قدرت اظهار کرد آری، می‌تواند بد باشد؛ مثلا در صورتیکه عموم به شیت منزل (homepage) می‌آیند و شما می‌خواهید آنان‌را به ورقه فروش یا این که برگه پرداخت متاع خویش هدایت فرمایید، مطلقا واحد سنجش بالای پریدن نمیخواهید. در‌این مواقع پاسخ این پرسش حتما آری میباشد. ولی آیا برای seo نیز بد میباشد؟ این جا گفت و گو پاره ای غامض می گردد!

برای روشن سازی بی نقص مسئله، می اقتدار ذکر کرد که گوگل از نرخ پریدن به کارگیری نمی نماید یا این که همان، یک سیگنال برای رنک گوگل وجود ندارد. طبق این گفته ما میدانیم که شواهد متعددی وجود دارااست که گوگل از نوعی سیگنال تعامل برای بهینه سازی به کار گیری می نماید که ما به آن دسترسی نداریم. در سود میتوانید نرخ پریدن را یک سیگنال متعلق به تعامل و رضایت مشتری در حیث بگیرید و این به عبارتی چیزی میباشد که ما دراین جا کارایی می‌کنیم محاسبه و اندازه گیری کنیم! ما سعی داریم که ترازو رضایت مخاطبین و همینطور معیار ارتباطی که با صفحه های تارنما ما برقرار می نمایند را اندازه گیری کنیم. در بعضا موردها شواهدی وجود دارااست که‌این مقادیر میتوانند به بهینه سازی وب سایت شما امداد بخش اعظمی نمایند.

هم اکنون کاهش نرخ پریدن قرار وجود ندارد خودکار وار رنک وبسایت شما‌را بالا پیروز شود! البته کاهش این زمینه می‌تواند اثرات مثبتی برای وبسایت شما داشته باشد. در واقعیت یوزرها شما از رضایت بالایی برخوردار می گردند!

پیش از این که استارت کنیم به معرفی نکات و شیوه شغل های موردنیاز برای کاهش نرخ پریدن، می بایست بدانید که غرض کاهش تعداد نرخ پریدن وجود ندارد. این تنها یک مقدار میباشد و مضمون‌ دیگری ندارد. مقصود ارتقاء سعی و رضایت یوزرها وب سایت شماست، این که آنان از تولیدها و صفحه ها شما راضی باشند. این که صرفا بخواهیم این مقدار را نادر کنیم دردی از ما دوا نخواهد کرد؛ بلکه شما بایستی یوزرها خویش را خوش اکنون نمایید، به آن‌ها چیزی که می‌خواهند و به دنبالش میباشند را ارائه دهید و در غایت از نرخ پریدن تحت عنوان یک مقیاس اندازه گیری ترازو رضایت مخاطبین به کارگیری نمایید. تعداد صفحاتی که بازدید می نمایند، محصولاتی که می‌خرند و…! این چیزی میباشد که ما دنبالش هستیم!

پس ما در ادامه رضایت یوزرها هستیم! چطور این شغل را جاری ساختن دهیم؟ چطور قرار میباشد نرخ پریدن وب سایت را کاهش دهیم؟ خب، 7 روش عمل سریع، بی آلایش و اصولی که در seo نیز کاربرد خواهد داشت!

1. سرعت کاغذ
اولیه از تمامی، سرعت بارگزاری کاغذ. ممکن میباشد خیلی به دیده نیاید البته از دربین کلیه مواقعی که گفته میگردد، این نکته شماره یک و تضمینی برای کاهش معیار پریدن وبسایت شما خواهد بود!

وب سایت خویش را سریع خیس فرمائید تا Bounce rate تارنما کاهش پیدا نماید! چرا؟! خب به دو ادله! اولیه این که اکثر عموم به آسانی به محتوای شما دسترسی داشته باشند. آنها برای بارگزاری و بارگذاری وب سایت شما زیاد بردبار نیستند! دوم این که‌این یک تجربه کاربری بهتری میباشد تا این که آنها درانتظار تصاویر و مفاد دیگر محتوای شما شوند تا ظواهر گردد!

در‌این بخش شما بایستی روی تقویت و ارتقاء سرعت وب سایت خویش تمرکز فرمائید. سرعت از دید گوگل، یک دلیل درجه دهی میباشد. هرچند ممکن میباشد یک آیتم خیلی بزرگی نباشد ولی به هرحال از نظر seo و گوگل، سرعت بار گذاری تارنما و صفحه ها سایت شما، یک برهان سکو دهی به حساب آورده می شود.
 

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی