مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


گزینش کلمه و واژه کلیدی امری بسیار سئو سایت اساسی در seo به‌حساب می‌آید. در حالتی که درین مرحله غلط فرمایید، اثار سنگینی درانتظار شما خواهد بود. از این پیشین، در صورتی‌که میخواهید در گوگل جایگاه بالایی داشته باشید؛ بایستی اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که از شایسته ترین لغت ها کلیدی برای هر کاغذ وبسایت خویش به کار گیری می‌کنید.
یک کدام از وسیع ترین اشتباهاتی که تحت عنوان یک تازه کار در seo جاری ساختن می دهید، سئو محتوای برای کلمه ها کلیدی بسیار بزرگ و همگانی میباشد.
درصورتی که سایتی در مورد رستوران دارید، سعی برای ارتقا مرتبه در واژه و کلمه کلیدی “رستوران” به تنهایی ممکن میباشد عمل دشواری باشد. از این قبل، میلیون ها سود کاوش برای واژه کلیدی “رستوران” وجود داراست؛ و وصال به مرتبه در آغاز حاصل جستجوی گوگل برای این واژه بسیار معضل برانگیز خواهد بود.
کارایی نمایید از لغات کلیدی خاص تری که محتوای وبسایت شمارا تعریف می نمایند، به کارگیری نمایید. در غیر این شکل، خویش را در حالا رقابت با رستوران های سراسر عالم خواهید یافت!
شایسته ترین عمل این میباشد که علاوه بر واژه و کلمه کلیدی، حیطه رستوران خویش را نیز بگنجانید. به‌این یک واژه و کلمه کلیدی دم بلند (long tail) گفته می گردد؛ که به دست آوردن جایگاه بالا در آن راحت خیس میباشد. همینطور سبب می‌گردد روئت کرد بهتری برای مخاطبان مقصود شما تولید خواهد شد. به خاطر داشته باشید: هرچه کلمه ها کلیدی شما معلوم خیس باشد، کسب جایگاه نیز سهل وآسان خیس خواهد بود!

عدم ارائه محتوای کیفیت خوب به یوزرها


اقتدار محتوای باکیفیت در بهینه سازی غیر قابل تعریف میباشد. اکثر زمان ها وقت ها، مبتدیان در بهینه سازی کوشش های خویش را بر روی جنبه های فنی خیس بهینه سازی متمرکز می نمایند، و از ارائه بها به مشتریان بالقوه غافل می‌شوند. محتوای وب سایت شما چیزی بیشتراز انباشته کردن مطالب در کنار هم و ارسال آن هاست. بلکه هر مورد از صفحه ها محتوا که شما ساخت میکنید می بایست با دقت به اصول seo ایجاد شوند.
نکته مهمی که می بایست به آن دقت نمایید این میباشد که، شما محتوا را برای گوگل ساخت و ساز نمی‌کنید، بلکه آنان را برای مخاطبین مقصود خویش ساخت می‌کنید. استفاده کننده متبوع شما چه سؤالاتی دارااست؟ چه کالاهایی را ارائه می دهید و مخاطبانتان چه‌گونه می‌تواند از آن ها فایده چیره شود؟ کاربر متبوع شما در زمینه‌ی چه چیزی کنجکاو میباشد؟ این ها سوال ها مهمی میباشند که می بایست هنگام تولید محتوا در ذهن داشته باشید.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۲
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی