مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


9. سئو تصاویر تارنما


تصاویر جز اصول اصلی seo محسوب می‌شوند. کلیه ما میدانیم که ادراک موادتشکیل دهنده بصری سئو سایت با سرعت بالاتری شکل می‌گیرد. آنان جذابیت بیشتری نسبت به گزاره های متنی دارا‌هستند.

در حالی که وجود تصاویر در بلاگ وب سایت تماما ضروریست، ولی ممکن میباشد که موتورهای کاوش در پردازش و شعور آنان مبتلا خلل شوند. جهت تسهیل این فعالیت می‌توانید از تکنیک های seo تصاویر تارنما مانند متن جایگزین (Alt text) برای عکس ها سود ببرید. این متن در کدهای HTML کاغذ قرار داده گردیده و توصیفی از تصویر را ارائه می‌دهند. خوب میباشد که کلیه تصاویر وبسایت شما دارنده اینگونه توضیحی باشند.

در کنار مزایای آن برای موتورهای کاوش، می تواند به اشخاص معلولی که قوی به مشاهده تصاویر نیستند یاری دهد تا قابل انعطاف افزارهای اختصاصی بتوانند این متن را برایشان بخوانند. در شرایطی‌که به هر دلیلی تصویر در شیت بار گذاری نشود، این متن در ورقه، اکران داده گردیده تا استفاده کننده نیز به محتوای آن پی غالب شود.

کد HTML ای که برای متن جایگزین به فعالیت می رود به صورت ”polaroid میباشد که درین نمونه عبارت polaroid pictures متن جایگزین میباشد.

در عین اکنون که تایپ کردن متن جایگزین تکنیک نیکی به‌حساب می‌آید اعتنا داشته باشید که تعریف صادقانه ای ارائه داده و از به کارگیری بی گزینه از لغت ها کلیدی نیز خودداری کنید.

10. خودداری از Flash


Adobe Flash یک نرم افزار در صفحه ها اینترنت میباشد که از آن برای پخش مالتی مدیا و ساخت قابلیت و امکان تعامل با یوزرها به کارگیری میگردد. به کار گیری از Flash مزایای و معایب خویش را به همپا داراست. با این اکنون بایستی توجه داشت باشید که Flash های زیاد موجب کندی تارنما می گردند. همینطور Flash در اکثری از گوشی ها قابل دسترسی وجود ندارد و گوگل هم از وجود آن شادمان نمی‌گردد.

متخصصین اینترنت بر این عقیده اند که 99% تارنما هایی که از Flash استعمال می نمایند دارنده مشکلاتی در تلاش بوده و از پباده سازی نیکی نیز برخوردار نیستند. براین اساس شایسته ترین فعالیت عدم استعمال از Flash میباشد. پلاگین ها و ابزارهای متعددی وجود دارا‌هستند که می‌توانند وجود Flash در سایت را بررسی نمایند.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۳
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی