مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


عکس العمل‌های بیولوژیکی
در صورتیکه محتوای شما با موضوعات طاقت فرسا رمز و فعالیت دارااست، مشاهده برخورد‌های بیولوژیکی اشخاص مثل، سئو سایت جنبش سریع  دیده و عرق هم می تواند برای آزمایش استراتژی محتوای شما اثر گذار باشد. ابزارهایی مانند EyeQuant هم میتوانند به شما امداد نمایند تا چگونگی عکس العمل یوزرها به محتوای خویش را مستندسازی نمائید.

پیش‌بینی
تقریب ترافیک تقریب زده‌گردیده = جستجوی رتبه x (درجه پیش‌بینی گردیده)- مرتبه کنونی (CTR)

این فرمول قادر است حقیقتا موثر باشد در حالتی‌که شما بخواهید پتانسیل برای سکو‌بندی لغات کلیدی خاص یا این که دسته عبارات کلیدی را علامت دهید، یا این که چنانچه به تیم بزرگی از لغت ها کلیدی نگاه می کنید، میتوانید بگویید که در شرایطی‌که ما با یک جایگاه‌بندی روی آحاد این لغات کلیدی ارتقا پیدا کنیم، مالیات بر ارزش افزوده ما چه خواهد بود.

گزینش مقدار کاوش برای به‌روزرسانی محتوا
به‌روزرسانی محتواهای مندرج زمینه مهمی میباشد که در نرم‌افزار آنالیز استراتژی محتوا بایستی بخشی را به آن تخصیص دهید و با بهبود آنها به ارتقا ترافیک ورودی و مرتبه در حاصل گوگل امداد فرمائید. برای اینکه بتوانید پیش‌بینی بهتری نسبت به آینده داشته باشید و استراتژی خویش را بی نقص نمایید، نیاز میباشد که از داده‌ها استعمال نمایید. داده‌ها به شما آرم خواهند بخشید که در چه وضعیتی می‌باشید و می توانید نقاط ضعف و قوت خویش را تا حدودی از آن به دست آورید و برای بهبود مقاله و روی هم رفته استراتژی خویش اپ‌ریزی فرمایید.

اعتنا داشته باشید که به‌روزرسانی محتوا بایستی اعمال گیرد و نباید مجدد مطلبی را با به عبارتی تیتر و به عذر و بهانه به‌روزرسانی پیشین منتشر فرمائید. داشتن دو محتوا با یک قضیه در وب سایت میتواند نکته منفی برای گوگل باشد و در جایگاه‌بندی شما تاثیر بگذارد. در بررسی استراتژی خویش به طبع بدین قضیه هم دقت فرمایید و در حالتی‌که از قبلی اینگونه چیزی وجود داشت، به تصحیح آن بپردازید.

در صورتیکه حس می کنید که ممکن میباشد ربات‌های موتورهای کاوش هر دوصفحه را پیدا نمایند و آن ها را باهم خطا بگیرند، عالی میباشد از ریدایرکت ۳۰۲ استعمال فرمائید تا هر دو محتوا به آدرس اساسی منتقل شوند و گوگل صرفا یک کاغذ را با آن زمینه بشناسد.

از دید بررسی، معیارهای تعامل مخاطب قادر است به شما بگوید که آیا یوزرها اقداماتی را که می خواهید به صورت اثرگذار اجرا می دهند؟ ابزارهایی مانند Google Analytics می توانند علامت دهند که مخاطب تازه شما چه تجربه‌ای را تصویب نموده است. واحد سنجش بانس ریت (Bounce Rate)، مقدار ماندن در شیت و فاکتورهای از این دست می توانند نماد دهند که مخاطب تا چه واحد سنجش تعامل برقرار نموده است و با اجرا چه کاری می‌قدرت در دفعات بعدی این ترازو را ارتقاء بخشید.

فعال‌سازی و یادگیری
این منش به به عبارتی مقدار که به حیث میرسد بی آلایش میباشد. تنها کافیست تغییرات پیشنهادی خویش را شروع کرده و مشاهده کنید چه اتفاقی میفتد. این قضیه اساسی میباشد که بدانید بعداز فعال سازی میباشد که می توانید بخش اعظمی از مسائل را حافظه بگیرید.

هر وقتی که آغاز به تغییر و تحول میکنید، معیارهای مختلفی را اندازه بگیرد و آنان‌را تصویب نمایید. برخی از هدف ها اساسی قرار میباشد معیارهای تعامل مخاطب باشند. به عنوان مثال اینکه به چه شکل یوزرها در تارنما شما شغل می‌نمایند؟ آیا آن ها کارهایی را اجرا میدهند که شما می خواهید؟ (مانند کلیک کردن دکمه‌ها، کامل شدن فرم‌ها)، آیا آنان مجال قابل توجهی را در تارنما میباشند؟

نگاهی به KPIهای خویش بیاندازید و تحلیل فرمائید که تا چه واحد سنجش از چیزی که در حیث گرفته بودید، مسافت دارید. همگی فاکتورهای مایحتاج مثل واحد سنجش ترافیک وب سایت، Sessionها، Reachها و بقیه معیارها را اندازه بگیرید و برای استراتژی بعدی خویش طوری نرم افزار‌ریزی فرمائید که بتوانید به حد مناسب خویش برسید.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی