مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

حجم محتوا


به حیث می‌رسد ارتفاع مناسب پست برای بهینه سازی از 2250 تا 2500 واژه و کلمه باشد. اما بستگی به فرآورده سئو سایت واژه کلیدی و رقبای شما نیز دارااست.

همینطور محتوای خویش را می بایست در حدی جالب بنویسید که استفاده کننده آن را به اشتراک بگذارد و یا این که آن را ذخیره نماید. پست های زمانبر‌خیس احتمالاً بک پیوند کیفیت بالا تولید می نمایند که به نوبه خویش بر دست اندرکاران مرتبه بندی تأثیر می‌گذارد.

در محتوای خویش همت نمایید از عکس‌های مطلوب و دارای ارتباط استعمال فرمایید. واژه‌ی کلیدی و کلمه ها هم خانواده‌ی آن را بولد نمائید و با رنگ متفاوتی آنان را بنویسید.

همینطور کارایی نمائید وسعت جمله‌های متن شما از سه یا این که چهار خط بیشتر نشوند.

5. نوع و کیفیت محتوا در بهینه سازی داخلی
محتوایی بنویسید که یونیک باشد و از وبسایت دیگر اسکن نشده باشد. محتوایی که پیش از این در تارنما شما منتشر گردیده‌است را اسکن نکنید چون برای seo داخلی تارنما شما مضر میباشد و تاثیر منفی شدیدی داراست. درصورتی که دو محتوای بسیار مشابه به هم دارید، به طبع به یکی از آنها Canonical بزنید.

در صورتی وبسایت شما دارنده محتوایی باشد که از وبسایت‌های دیگر نسخه برداری شد‌ه‌است موتورهای کاوش ممکن میباشد تارنما شما‌را جریمه یا این که Penalty نمایند و کاغذ شما‌را در حاصل اکران ندهند. حتی زمانی محتوای خویش را تنها به مراد مرتبه‌بندی بهینه سازی ساخت و ساز می کنید مدام به خاطر داشته باشید که حق تقدم تمرکز شما بایستی بر روی محتوایی با کیفیت باشد. در حالتی که محتوایی را اسکن کردید و در وبسایت خویش قرار دادید، به طبع منبع وب سایت خویش را در پایین متن خویش بنویسید و به آن برگه لینک و پیوند بدهید.

تایپ کردن یک نوشته‌علمی کیفیت خوب و مطلوب یعنی مطالب وبسایت شما بایستی خلاصه و اثر گذار باشد. محتوای خویش را طوری بنویسید که اکثریت مخاطبان آن را بفهمند و از لغت ها منحصر تا حد ممکن استعمال نکنید.

به موتورهای کاوش یاری فرمائید تا با به کارگیری از واژه کلیدی اساسی کلاً محتوا، قضیه محتوای شما‌را تشخیص دهد. شما می بایست چگالی کلمه و واژه کلیدی محتوای خویش را فی مابین 2 تا 3 درصد نگهداری فرمائید.

تلاش فرمایید این عبارات را به موقعیت طبیعی در محتوای خویش بگنجانید و خویش را بدون چاره به استعمال از آنان نکنید. هم خوا‌نندگان و هم موتورهای کاوش از محتوایی خوششان می آید که ادراک آن آسوده باشد. از محتوا و همینطور پوسته‌بندی به کارگیری نمائید که بتوان آن را سریع مطالعه و نظارت کرد.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۵
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی