مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


2. Mobile friendly
Mobile friendly دو‌مین عنصر مربوط به سئوی تکنیکال میباشد سئو سایت و اهمیت ان به اندازه seo سرعت تارنما است. در سال گوگل بروز رسانی در الگوریتم مرتبه بندی خویش ساخت که بخش اعظمی از متخصصین seo آن را با تیتر Mobilegeddon می شناختند. انگیزه اسم گذاری این بروز رسانی الگوریتم درجه بندی، تاثیر بیش تر از حد آن بر همه جستجوها بود. به معنای حقیقی واژه و کلمه، این بروز رسانی نوع جستجوها را از دسکتاپ بیرون کرده و جستجوها را به سمت تلفن های یار کشاند.

از آن مجال سپس، تلفن همراه فرندلی بودن یک کدام از شاخصه های اساسی کلیه وبسایت ها شد و سئوکاران عملکرد می نمایند تا بیشترین انطباق را با تلفن های همپا داشته و شایسته ترین تکنیک ها را برای seo وبسایت برای تلفن های یار و همدم به شغل ببرند.

3. ساختار تارنما
یک مورد اصلی دیگر که می بایست بدانید این میباشد که رده ساختار وبسایت در سئوی تکنیکال چه میباشد و شما چه اقداماتی می بایست در مورد بهبود آن ایفا دهید. دراین مورد، نیوسئو سفارش به کارگیری از یک ساختار بهینه سازی صمیمانه را می نماید. فولدر robot.txt، نقشه وب سایت و URL های سازمان یافته و با صرفه گردیده از مطرح ترین مواری می باشند که در قضیه سئو ساختار کلی تارنما در سئوی تکنیکال اهمیت متعددی دارا‌هستند. خوب میباشد به مکان به کارگیری از HTTP از HTPPS استعمال فرمایید؛ چراکه امنیت تارنما نیز در این مورد برای شما میتواند اثرگذار واقع خواهد شد.

درحال حاضر وقتشه! اینو بخون: سئوی کلاه خاکستری و تکنیک های آن
سفارش مولف این میباشد که نخستین نوشته‌ی علمی بالا را خوانده و آن گاه ادامه این نوشته‌علمی را بخوانید.

4. علامت گذاری structured data
مورد دیگری که در یادگرفتن بهینه سازی تکنیکال اهمیت ویژه ای داراست، در رابطه structured data میباشد. اشکار میباشد که گوگل با محاسبه محتوا و شیوه سئو یک ورقه وبسایت، نوع منبع شمارا تشخیص می‌دهد. ولی rich snippet ها میتوانند سایت شمارا به مرحله بالاتری ببرند و امداد متعددی به فرآیند کراول کردن و ایندکس کردن صفحه های تارنما ها بوسیله موتور کاوش گوگل نمایند.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی