مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


1- طرح ریزی و رئیس فرصت
داشتن طرح ریزی ظریف و مدیر کردن مجال، از آن دست مهارت‌هایی میباشد که هر انسانی ما یحتاج میباشد داشته باشد. سئو سایت البته برای یک سازنده محتوا، مدیر فرصت به طریق‌ای کاربردی، یک دستور ضروری میباشد. ساخت‌و‌ساز محتوا کاری آسوده و سریع وجود ندارد؛ به مجال نیاز داراست. می بایست مطالعه فرمائید، در رابطه آن چه خوانده‌اید بیندیشید، ساختار متن خویش را پباده سازی فرمایید و در غایت آن را از جنبه‌های گوناگون گزینه نظارت قرار بدهید.

با این اوصاف، واضح میباشد که در‌حالتی که میخواهید یک محتوا نویس چیره باشید، نیاز به طرح ریزی ظریف و منظم دارید. چنانچه نتوانید فرصت خویش را مدیر نمایید، قدرتمند نخواهید بود وسعت متعددی از امور را در زمان روز به اعمال برسانید. به همین عامل قدرت کاریتان محصور باقی خواهد ماند و نمی‌توانید همگی پتانسیل خویش را به شغل بگیرید.

تکنیک‌های مختلفی برای مدیر فرصت وجود داراست. برای مثالً اکثری از اشخاص تکنیک پومودورو را آیتم استعمال قرار میدهند؛ 2 ساعت عمل را به 4 بخش 30 دقیقه‌ای تقسیم کرده و در میان هر قسمت نهایتاً 5 تا 10 دقیقه استراحت می‌نمایند. برخی اشخاص به اعمال امور به طور پروژه‌های 2 تا 4 ساعته علاقمند میباشند. طرز مطلوب خویش را پیدا کرده و از به عبارتی تاسی نمائید.

برای آن که بتوانید مجال را عالی رئیس نمائید، سفارش می گردد ساختار متن و محتوای تولیدی را از پیشین پباده سازی نمایید. یعنی معلوم نمائید متن یکسری کلمه و واژه میباشد، چه عنا وین و تحت تیتر‌هایی دارااست، چه مقدار تصاویر برای متن موردنیاز میباشد، جمع مطالب و مطالعه آن ها چقدر فرصت مورد نیاز دارااست و….

2- تایپ ده انگشتی
این آیتم را می‌قدرت درباره ی با مهارت پیشین مطرح کرد. ولی که تایپ ده انگشتی برای تبدیل شدن به یک محتوا نویس ماهر یک فرمان ضروری وجود ندارد، ولی تاثیری غیر قابل انکار در سرعت کار یک محتوا نویس دارااست. هر کس بتواند به طور ده انگشتی تایپ نماید هم از شغل خویش لذت بیشتری هم می برد.

افزون بر آن، به جهت این که تایپ کردن مطالب فرصت کمتری از شخص می برد، با یادگیری این مهارت می‌اقتدار وسعت فعالیت بیشتری را در به عبارتی برهه زمانی مجال پیشین اعمال بخشید؛ این هم مستقیماً به بالا بردن منفعت وری و درآمد سبب ساز می‌گردد.

3- توان فعالیت با فتوشاپ
فتوشاپ فارغ از شک و تردید شاه دنیای گرافیک میباشد. فی مابین کل قابل انعطاف افزارهای گرافیکی در سال‌های قبل از سوی کمپانی‌های گوناگون منتشر گردیده‌اند، فتوشاپ مدام با اختلاف عالی بوده میباشد. آن قدر که امروزه بخش اعظمی از مواقع به مکان آن که بگوییم فلان عکس بازنویسی و تصحیح گردیده، از عبارت «فتوشاپ گردیده» استعمال می کنیم!

در صورتیکه در موضوع ساخت محتوای تصویری و ویدیویی شغل دارید که سوای اشراف خوب به فتوشاپ حاذق به شغل نخواهید بود! ولی حتی درصورتی که تخصص اساسی شما در حوزه‌ ساخت‌و‌ساز محتوای متنی باشد، گشوده هم نیاز میباشد بتوانید با فتوشاپ شغل نمایید. به هر اکنون محتواهای متنی نیز برای جذابیت بیشتر به عکس نیاز دارا‌هستند. یک محتوا نویس نیز موردنیاز میباشد بتواند با اشراف بر ابزارهای اول فتوشاپ عکس‌ها را مطابق نیاز دستکاری نماید (یا این که به عبارتی فتوشاپ نماید!).
 

  • ۰۰/۱۲/۰۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی