مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


seo چه میباشد؟ بهینه سازی(بهینه سازی سایت) مخفف عبارت Search Engine Optimization یا این که سئو سایت سئو موتور کاوش میباشد که ارتقاء کمیت و کیفیت ترافیک به تارنما شما از روش نتیجه ها موتور کاوش میباشد.

برای فهم معنای حقیقی و واقعی بهینه سازی ، بیایید این تعریف و تمجید را نظارت کنیم و به مناطق را محاسبه کنیم:

کیفیت ترافیک. شما میتوانید کلیه بازدید کنندگان به تارنما خویش بکشانید و گوگل آن‌ها‌را به وب سایت شما هدایت می نماید ولی این ترافیک کیفیت بالا محسوب نمیشود و می بایست بازدیدکنندگانی را که حقیقتاً به کالاهایی که ارائه می دهید عشق مند می باشند، جذب نمایید.
کمیت ترافیک. هر وقت عده ای را از روش کلیک بر صفحه ها نتیجه ها از موتور جست و جو به وبسایت خویش کشاندید،ترافیک بیشتر عالی میباشد.
نتیجه ها ارگانیک . تبلیغات نصیب قابل توجهی از بخش اعظمی از SERP ها را تشکیل میدهند. ترافیک ارگانیک هرگونه ترافیکی میباشد که نیازی به پرداخت پول برای آن وجود ندارد.

طرز عمل بهینه سازی
طبق داده ها r.k.بهینه سازی گوگل (یا این که هر موتور جستجوی دیگری که استعمال میکنید) کرولری دارااست که داده ها مرتبط با مجموع مطالبی را که میتوانند در وب پیدا نمایند توده می نماید. کرولر ها کل 1 ها و 0 ها را به موتور کاوش گشوده می گردانند تا یک فهرست ساخت و ساز نمایند. آنگاه این شاخص از روش الگوریتمی تغذیه می‌شود که کارایی می نماید آحاد اطلاعات را با پرس و جو شما مطابقت و همخوانی دهد.

در یادگرفتن seo کارداران متعددی وجود دارااست که وارد الگوریتم موتور کاوش می گردند ، و در اینجا سکو بندی مهیا گردیده به وسیله گروهی از متخصصان آورده گردیده است :

?

این ها نصیب SE از سئو می باشند.
نصیب O از سئو جایی میباشد که اشخاصی که مجموع آن محتوا را می نویسند و در وب سایت های خویش قرار میدهند در درحال حاضر جستجوی آن محتوا و آن وب سایت ها می‌باشند ، براین اساس موتورهای کاوش حاذق خواهند بود آنچه را که آن‌ها میبینند و آنچه کاربرانی که به آن دسترسی دارا‌هستند،متوجه شوند. seo تارنما می‌تواند گونه های مختلفی به خویش بگیرد.
الگوریتم های موتور کاوش به صورت مکرر تغییر تحول می نمایند و تاکتیک های بهینه سازی در جواب به آن تغییرات تکامل مییابد.
 

  • ۰۰/۱۲/۰۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی