مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

ریدایرکت 301 چیست؟


ریدایرکت 301 چه چیزی است؟
ریدایرکت بدین معناست که بازدیدکنندگان یک برگه به طور بدون واسطه به کاغذ ای دیگر از وب سایت هدایت می‌شوند. فرض سئو سایت فرمایید شما نشانی فروشگاه آشنایتان را بلدید و زمانی به آنجا میروید روی کرکره فروشگاه مندرج که‌این فروشگاه به نشانی دیگری منتقل یافت، ریدایرکت هم دقیقا همین معنا را داراست.

در واقع redirect در انگلیسی به معنای تغییر‌و تحول مسیر میباشد و ممکن میباشد اشخاص برای بیشتر چشم شدن تارنما خویش از این طریق به کارگیری کنند. ریدایرکت صرفا برای تغییر تحول مسیر بازدیدکنندگان نبوده و موجب عوض کردن مسیر ربات های گوگل نیز می شود و این ربات ها آن را تحت عنوان یک تغییر و تحول مسیر دایم یا این که موقت خواهند آشنایی و در فیض موجب جابجایی اعتبار از شیت کهن به شیت تازه گردد.

ریدایرکت 301 را می قدرت نوعی ریدایرکت همیشگی دانست که موجب تغییر تحول URL و منتقل کردن اعتبار شیت سابق به ورقه تازه میشود. در‌این‌صورت با سرچ URL متبوع، این نشانی عوض شده و تارنما دیگری گشوده می‌گردد که اما این عمل مستمر میباشد. در واقع این شغل کل ترافیکی که در وبسایت قبل مو جود بود به تارنما تازه جابجایی می می بایست و تاثیر منفی بر سئوی وب سایت نخواهد داشت.

درین مقاله درباره ریدایرکت 301 و کاربردهایی که داراست مشاجره خوا هیم کرد و اشکال طرز های ریدایرکت و مشکلات رایج در این زمینه را توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

گونه های ریدایرکت و تغییر تحول مسیر در اینترنت
جهت ریدایرکت کردن تارنما های متفاوت می قدرت از دو طریق گوناگون استفاده نمود که به آن‌ها می‌پردازیم:

ریدایرکت 301 این نوع ریدایرکت جابجایی وب سایت را به وب سایت دیگر به طور همیشگی اعمال میدهد و هر مجال که شما نشانی متبوع خویش را وارد فرمایید به طور خویش به خویش به وب سایت و ورقه نو هدایت میشوید.
ریدایرکت 302 ریدایرکت 302 را می شود به نوعی یک ریدایرکت موقت دانست که بازدیدکنندگان و خزندگان گوگل را در یک فرصت مشخص و معلوم و به طور موقت به شیت تازه هدایت می نماید.
ریدایرکت 301 یا این که تغییر تحول مسیر همیشگی
ریدایرکت 301 را می قدرت مطلوب ترین نحوه ریدایرکت دانست که سبب ساز به جابجایی اعتبار به طور همیشگی میشود و در بهبود seo وب سایت نقش مهمی را اجرا می نماید. در بنا شده در این طریق، همگی آن اعتباری که برگه نخستین دارااست به کاغذ متبوع ما منتقل گشته و بها آن بالا می رود.

با به کار گیری از redirect می اقتدار جابجایی نشانی URL سابق به URL نو را به راحتی جاری ساختن اعطا کرد و بازدیدکنندگان، خزندگان گوگل و اعتبار وبسایت را به ورقه متبوع هدایت کرد.

ریدایرکت 302 یا این که تغییر و تحول مسیر موقت
نوع دیگری از ریدایرکت به اسم 302 وجود دارااست که باعث جابجایی موقت به ورقه تازه می شود. در واقع با این شیوه می قدرت یوزرها و خزندگان را به صفحه های تازه هدایت کرد ولی قابلیت جابجایی اعتبار و بها شیت گذشته به برگه نو وجود نخواهد داشت.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی