مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


تعیین کلید کلمه هدفمند
قدم در آغاز برای استارت ساخت محتوا، تعیین کلید واژه و کلمه هدفمند میباشد. تحقیق در امر عبارات کلیدی سئو سایت نیاز به علم و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که عمل بر روی چه کلماتی می‌تواند به سئوی وبسایت یاری دهد. اما ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارااست که وبمسترها می توانند به امداد آنان در هر حوزه ای پژوهش ها عبارات کلیدی را جاری ساختن دهند.

به عنوان مثال میتوان از ابزاری مانند گوگل ترندز برای مقایسه یکسری واژه کلیدی و معیار سرچ آن‌ها بوسیله بازدیدکنندگان بهره برد. گوگل ترندز یاری میکند تا بتوان از فی مابین تعدادی واژه و کلمه، شایسته ترین را تعیین کرد. البته چه طور میتوان این لغت ها را پیدا کرد تا بتوان از گوگل ترندز برای مقایسه آن ها استفاده نمود.. وبسایت هایی مثل MOZ که در قضیه دیجیتال مارکتینگ عمل دارا هستند، راه و روش حلی برای این نقص‌ پیدا کرده اند.

 با به کار گیری از Moz Keyword Explorer به راحتی میتوان در زمینه ی هر موضوعی عبارات کلیدی را پیدا کرد. وب سایت Keywordtool.io یک کدام از دیگر از ابزارهای بسیار کارکشته برای تحقیق درخصوص لغات کلیدی میباشد. جستجو گر گوگل و کلمات پیشنهادی آن و همینطور Lsi جان دار در نتیجه ها جستجوی گوگل از سایر عبارات کلیدی آیتم به کارگیری برای ساخت و ساز محتوای بهینه سازی گردیده می باشند.

سئو تگ تیتر یا این که Title Tag
تگ تیتر یا این که Title Tag را میتوان یک کدام از مهم‌ترین تگ ها در بهینه سازی یا این که سئو محتوا دانست. تیتر هر محتوا می بایست یک چکیده و عصاره ای از تک تک متن باشد، یعنی رابطه معنایی خاصی بایستی در بین تیتر و متن وجود داشته باشد.

نمی اقتدار تیتر را درباره ی مزایای یک مال ساخت کرد البته در محتوا به معایب آن پرداخت. ولی اشاره ای به معایب در توان یکسری سطر مانعی ندارد، ولی در‌حالتی که که تیتر اشاره به مزایای یک کالا دارااست، شاکله محتوا نیز بایستی مفهومی از مزایای متاع متبوع باشد.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی