1- گزینش استراتژی کلی برای ساخت و ساز محتوای بی نیاز و کاربردی: محتوای عالی یکیاز پر و بالهای اصلی برای سئو سایت پرواز یک وبسایت به صدر جدول نتیجه ها گوگل میباشد؛ ولی گروه ساخت محتوا موضوعات نوشته ی علمیهای متعدد را از کدام منبع استخراج مینمایند؟ یکیاز وظایف سئوکارها بررسی سایتهای حریف و موتورهای کاوش میباشد؛ آن ها با کاوش و استخراج مطالبی پرسرچ و پرطرفدار که قابلیت و امکان ساخت و ساز بک پیوند داراهستند؛ برای تولید محتوای مطلوب و seo گردیده، به دسته ساخت و ساز محتوا، امداد مینمایند.
2- تحقیق در موتورهای کاوش برای یافتن واژه و کلمههای کلیدی مطلوب: یک محتوا هر قدر هم جالب باشد فارغ از حضور عبارات کلیدی، فقط یک نوشته ی علمی جالب میباشد و تاثیری در رنک تارنما ندارد؛ دارای تخصص seo کلمه ها کلیدی مربوط به موضوعات را پیدا مینماید و همت مینماید ماده ناپخته نخستین را در چنگ دسته ساختوساز محتوا قرار بدهد.
3- ایجاد کرد بک لینک و پیوند: شما تحت عنوان دارای تخصص seo بایستی بتوانید به بقیه مطالب دارای ارتباط تارنما لینک و پیوند بدهید؛ با رپورتاژهای متفاوت در تارنماهای خبری لینک و پیوند سازی نمائید و... و در غایت آمار بازدید وب سایت و همینطور فرصت ماندگاری استفاده کننده را ارتقا بدهید. از گونه های دیگر بک پیوند میاقتدار به بک لینک و پیوندهای اینفوگرافیک، بک لینک و پیوند از سایتهای سوال و جواب، لینک و پیوندهای گرافیکی، بک پیوند از ویدئو و .... اشاره نمود.
4- سئو صفحه های نسخه برداری و شیتهای فرود برای بازاریابی موتور کاوش: فرض نمایید در تبلیغات یک تارنما، ناگهان کتابی را که برهه زمانیها دنبالش بودید می بینید؛ روی تصویر کلیک میکنید و به ورقه فروش کتاب منتقل می شوید؛ البته ورقهای که به آن هدایت شدید آن قدر نامرتب و آکنده از تصاویر گرافیکی و سفارش کالاهای دیگر میباشد که عطای خرید را به لقایش می بخشید؛ یک سئوکارحرفهای وظیفه دارااست با ساخت و ساز برگه فرودهای جالب و کاربردی و استعمال از تکنیکهای گوناگون مثل حذف منوی ناوبری، قدردانی از یوزرها در ازای ایفا عمل و ...نرخ پریدن وب سایت را کاهش و فرصت ماندن یوزرها در وبسایت را ارتقا بدهد.
5- به کارگیری از ابزارهای متعدد برای محاسبه مرتبه تارنما و عملکرد برای بهبود آن: ابزارهای مثل google page speed insights، یا این که پلاگین الکسا و ... یاری متعددی به سئوکارها مینماید تا مرتبه و هماینگونه نقاط ضعف وبسایت را پیدا نمایند. در قسمت دیگری از این نوشتهعلمی به نظارت قابل انعطافافزارهای بررسی وبسایت می پردازیم.
6- باصرفهسازی وبسایت با به کارگیری از پیشنهادهای موتورهای کاوش: یکیاز خصوصیتهای یک سئوکار حرفه ای فضولی میباشد؛ شما بایستی هر روز موتورهای کاوش را برای یافتن پایانی الگوریتمها و ولی جدیدترین سفارشها برای فراتر رفتن رنک وب سایت، ذیل و رو فرمایید؛ اما معمولا برای یافتن جواب می بایست به یکسری وب سایت دارای اعتبار انگلیسی گویش هم رمز بزنید و این یعنی می بایست به عبارتیطور که گفتیم تا حدی به لهجه انگلیسی مسلط باشید.
7- آنالیز و تحقیق درباره با تارنماهای حریف: با استعمال از ابزارهایی مثل spyfu می بایست بتوانید طرزهای ارتقا ترافیک و تکنیکهای تارنما حریف را گزینه نظارت قرار دهید. بهدنبال توضیحات بیشتری درباره با ابزار spyfu ارائه میگردد.
8- گزینش استراتژی ایجاد کرد پیوند و کارایی برای توسعه و گسترش آن: بعد از یک عصر بک لینک و پیوند سازی و همینطور بررسی وضعیت وبسایت، می توانید متوجه گردید که کدام نوع بک پیوندها برای جذب استفاده کننده موثرتر بوده میباشد و بدین ترتیب استراتژی کلی بک لینک و پیوند سازی تارنما را انتخاب فرمایید.