مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


1-    گزینش استراتژی کلی برای ساخت و ساز محتوای بی نیاز و کاربردی: محتوای عالی یکی‌از پر و بال‌های اصلی برای سئو سایت پرواز یک وبسایت به صدر جدول نتیجه ها گوگل میباشد؛ ولی گروه ساخت محتوا موضوعات نوشته ی علمی‌های متعدد را از کدام منبع استخراج می‌نمایند؟ یکی‌از وظایف سئوکارها بررسی سایت‌های حریف و موتورهای کاوش میباشد؛ آن ها با کاوش و استخراج مطالبی پرسرچ و پرطرفدار که قابلیت و امکان ساخت و ساز بک پیوند دارا‌هستند؛ برای تولید محتوای مطلوب و seo گردیده، به دسته ساخت و ساز محتوا، امداد می‌نمایند.
2-    تحقیق در موتورهای کاوش برای یافتن واژه و کلمه‌های کلیدی مطلوب: یک محتوا هر قدر هم جالب باشد فارغ از حضور عبارات کلیدی، فقط یک نوشته ی علمی جالب میباشد و تاثیری در رنک تارنما ندارد؛ دارای تخصص seo کلمه ها کلیدی مربوط به موضوعات را پیدا می‌نماید و همت می‌نماید ماده ناپخته نخستین را در چنگ دسته ساخت‌و‌ساز محتوا قرار بدهد.
3-    ایجاد کرد بک لینک و پیوند: شما تحت عنوان دارای تخصص seo بایستی بتوانید به بقیه مطالب دارای ارتباط تارنما لینک و پیوند بدهید؛ با رپورتاژ‌های متفاوت در تارنما‌های خبری لینک و پیوند سازی نمائید و... و در غایت آمار بازدید وب سایت و همینطور فرصت ماندگاری استفاده کننده را ارتقا بدهید. از گونه های دیگر بک پیوند می‌اقتدار به بک لینک و پیوند‌های اینفوگرافیک، بک لینک و پیوند از سایت‌های سوال و جواب، لینک و پیوند‌های گرافیکی، بک پیوند از ویدئو و .... اشاره نمود.
4-    سئو صفحه های نسخه برداری و شیت‌های فرود برای بازاریابی موتور کاوش: فرض نمایید در تبلیغات یک تارنما، ناگهان کتابی را که برهه زمانی‌ها دنبالش بودید می بینید؛ روی تصویر کلیک میکنید و به ورقه فروش کتاب منتقل می شوید؛ البته ورقه‌ای که به آن هدایت شدید آن قدر نامرتب و آکنده از تصاویر گرافیکی و سفارش کالاهای دیگر میباشد که عطای خرید را به لقایش می بخشید؛ یک سئوکارحرفه‌ای وظیفه دارااست با ساخت و ساز برگه فرودهای جالب و کاربردی و استعمال از تکنیک‌های گوناگون مثل حذف منوی ناوبری، قدردانی از یوزرها در ازای ایفا عمل و ...نرخ پریدن وب سایت را کاهش و فرصت ماندن یوزرها در وبسایت را ارتقا بدهد.
5-    به کارگیری از ابزارهای متعدد برای محاسبه مرتبه تارنما و عملکرد برای بهبود آن: ابزارهای مثل google page speed insights، یا این که پلاگین الکسا  و ... یاری متعددی به سئوکارها می‌نماید تا مرتبه و هم‌اینگونه نقاط ضعف وبسایت را پیدا نمایند. در قسمت دیگری از این نوشته‌علمی به نظارت قابل انعطاف‌افزارهای بررسی وبسایت می پردازیم.
6-    باصرفه‌سازی وبسایت با به کارگیری از پیشنهاد‌های موتورهای کاوش: یکی‌از خصوصیت‌های یک سئوکار حرفه ای فضولی میباشد؛ شما بایستی هر روز موتورهای کاوش را برای یافتن پایانی الگوریتم‌ها و ولی جدیدترین سفارش‌ها برای فراتر رفتن رنک وب سایت،  ذیل و رو فرمایید؛ اما معمولا برای یافتن جواب می بایست به یک‌سری وب سایت دارای اعتبار انگلیسی گویش هم رمز بزنید و این یعنی می بایست به عبارتی‌طور که گفتیم تا حدی به لهجه انگلیسی مسلط باشید.
7-    آنالیز و تحقیق درباره با تارنما‌های حریف: با استعمال از ابزارهایی مثل spyfu می بایست بتوانید طرز‌های ارتقا ترافیک و تکنیک‌های تارنما حریف را گزینه نظارت قرار دهید. به‌دنبال توضیحات بیشتری درباره با ابزار spyfu ارائه میگردد.
8-     گزینش استراتژی ایجاد کرد پیوند و کارایی برای توسعه و گسترش آن: بعد از یک عصر بک لینک و پیوند سازی و همینطور بررسی وضعیت وبسایت، می توانید متوجه گردید که کدام نوع بک پیوند‌ها برای جذب استفاده کننده موثرتر بوده میباشد و بدین ترتیب استراتژی کلی بک لینک و پیوند سازی تارنما را انتخاب فرمایید.

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی