مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یکی عواملی که در حین به سود وصال پروژه ها تاثیر بدون واسطه داراست به نوع کار و شیوه کاری سئو سایت بر میگردد. بهینه سازی تارنما از سه شیوه جاری ساختن می‌شود :

 بهینه سازی کلاه سیاه
بهینه سازی کلاه سیاه یک کدام از اشکال سئو وب سایت میباشد که با به کار گیری از تکنیک ها و طرز های غیر اصولی و غیرقانونی موجب بهبود مرتبه وبسایت در کوتاه مقطع می گردد. seo کلاه سیاه چهت نیل به درجه های فراتر، قانون ها گوگل و بقیه موتورهای کاوش را پایین پا می‌گذارد و به نوعی موتور کاوش را فریب میدهد. این طریق معمولا به وسیله اشخاص بی تجربه و بهینه سازی شغل های مبتدی به کار گیری میگردد. درین طرز حاصل عالی به‌سرعت کسب می‌گردد ولی هیچ تضمینی برای آن نیست و ممکن میباشد هر لحظه گوگل متوجه تقلب گردیده و تارنما را جریمه نماید.

seo کلاه سپید
seo کلاه سپید یکی اشکال seo وبسایت میباشد که با به کارگیری از تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای گوگل، باعث به بهبود درجه وب سایت در حاصل کاوش گردد. سود دریافت کردن در بهینه سازی سپید زمانبر میباشد البته اصلی این میباشد که حاصل به دست آمده از روش بهینه سازی کلاه سپید، استوار و به یاد ماندنی میباشد. متخصصین قسمت بهینه سازی  بصورت بدون نقص از طریق های کلاه سپید به کار گیری می نمایند چون به‌دنبال کسب نتیجه ها بهتر و به یادماندنی برای مشتریان هستیم.نتایجی که به بهینه سازی کلاه سیاه بدست میاید دیر یا این که زود بوسیله گوگل شناسایی گردیده و تارنما خلافکار به شدت جریمه شود.

بهینه سازی کلاه خاکستری 
seo کلاه خاکستری روشی دربین دو شیوه seo کلاه سیاه و بهینه سازی کلاه سپید میباشد. تکنیک های بهینه سازی خاکستری در راستای seo کلاه سیاه میباشند با این تفاوت که برای موتورهای کاوش قابل تشخیص نیستند. این تکنیک ها تاثیر نیکی در جایگاه تارنما خواهند داشت و فارغ از جریمه شدن تارنما بوسیله گوگل و بقیه موتورهای کاوش، مرتبه آن ارتقا خواهد یافت. غرض از به کار گیری شیوه بهینه سازی خاکستری، وصال به حاصل بالای موتورهای کاوش در بازه زمانی فرصت کوتاه میباشد.در شرایطی که اصول بهینه سازی خاکستری به صدق رعایت خواهد شد، در کوتاه برهه زمانی و باصرفه جویی در هزینه، وب سایت قادر است به سکو های بالا در حاصل کاوش دست یابد.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی