مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

انواع روش های سئو


seo دو طریق کلی داره : بهینه سازی داخلی ( سئو on Page ) و سئوی آف پیج ( سئو off Page ) که به‌دنبال سئو سایت به معرفی این دو نحوه خوا هیم پرداخت.

بهینه سازی باطن کاغذ چه است ؟ ( بهینه سازی on Page )
seo باطن شیت به در دست گرفتن بدون واسطه کدها و یا این که محتویات سایت شما اعم از متن، تصویر، لینک و … دارای ربط میگردد؛ در مجموع هر چیزی که در وبسایت خویش بار گذاری می کنید مرتبط با سئو On Page می شود. این طرز شالوده آحاد همت‌های باصرفه‌سازی میباشد چون جایی میباشد که شما بیشترین در دست گرفتن را روی آن دارید. هر سیرتکامل تغییری را که شما در محتویات وب سایت خویش ساخت و ساز مینمایید در نتیجه ها کاوش تاثیر گذار خواهد بود به این ترتیب خیلی اصلی میباشد که طریق سئو On Page بدرستی پیش از نحوه سئو Off Page صورت پذیرد.


seo خارج کاغذ چه است ؟ ( سئو off Page )
مغایر طریق سئو On Page که گسترش سایت با در دست گرفتن بی واسطه بالایی ایفا می شد، طریق سئو خارج ورقه دربرگیرنده آحاد ارتقاهایی میباشد که در بیرون از تارنما شما ایفا می شود؛ این مشمول تک تک چیزهایی میباشد که میتواند در بدست آوردن سکو‌بندی بالای تارنما شما یاری دهد. سئو Off Page در مرتبه اولیه در بدست آوردن لینک و پیوند دهندگان (پیوندهایی که از تارنما‌های دیگر به وب سایت شما اشاره می‌نمایند) متمرکز می گردد بعد با استعمال از طریق‌هایی که در بیرون از تارنما جاری ساختن میشود به با صرفه‌سازی موتور کاوش می پردازد.


seo کلاه سپید چه چیزی است ؟ (White Hat)
در اصطلاحات فنی این حوزه، بهینه سازی کلاه سپید به گروه تکنیک‌ها، طرز‌ها و استراتژی‌های که از ضوابط و ارشاد‌های موتورهای کاوش پیروی می‌نمایند، اشاره دارااست. که‌این در معنای فریب یا این که بازنویسی موتور‌های کاوش و یا این که یوزرها ابدا وجود ندارد. این همینطور به seo اخلاقی نیز خاطر می گردد چون برهان آن این میباشد که یا این که اجرای بلند بازه زمانی داشته و یا این که از دستور کار‌ها و سیاست‌های درست جهت بدست آوردن سکو‌های بالا در حاصل موتور‌های کاوش به کارگیری می‌نماید.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی