مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


رنگی را تحت عنوان رنگ دور نما تعیین فرمایید که در خوانا بودن کلمه ها شما مشکلی تولید نکند
شایسته ترین رنگ متن و دور‌نما، سیاه و سپید میباشد یعنی رنگ متن سیاه باشد و رنگ دور‌نما سپید. از حیث روانشناسی سئو سایت رنگ در seo، گزینش این موقعیت سبب ساز بالا رفتن خوانایی و عشق و علاقه استفاده کننده به ادامه جتسجو و تلاوت در سایت شما می‌شود.به کارگیری از رنگ های متمایل به سپید مانند خاکستری یا این که زرد که در دور‌نما به وضوح چشم نمیشوند، ترازو خوانایی را کاهش میدهد، برای همین سفارش میشود از رنگی به کارگیری نمایید که دارنده امکان قرائت را داشته باشد.

کاری که دراین مورد نباید ایفا بخشید

تعیین رنگ فونت شبیه با رنگ بگراند 

برخی اوقات شما می‌خواهید متنی را از نگاه یوزرها و مخاطبان تارنما خویش نهفته نگه دارید، برای همین رنگ آن را شبیه به رنگ دور نما خویش می‌کنید. این مساله دارنده تاثیر منفی در seo وبسایت شما دارااست، چونکه متن شما غیر قابل مشاهده و اسپم تلقی می‌شود و تارنما شما جریمه میگردد. شیوه های بیشتر و بهتری برای نهفته کردن رنگ متن وجود داراست، فارغ از اینکه نیاز باشد رنگ متن را تغییر تحول دهید. خوب از پیش از پباده سازی درباره‌ی متن های پنهان با مدیریت تارنما خویش مشاوره نمایید. اینها به عبارتی ایرادات بهینه سازی است که بعضا از عده ای که دراین حوزه شغل می نمایند، اعمال می‌دهند.

4. تعیین رنگ متناسب متمدن
فرهنگ وتمدن های متفاوت، رنگ های مختلفی دارا‌هستند. در ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران، رنگ مشکی تحت عنوان رنگ عزا تلقی می گردد اما در ژاپن این رنگ، سپید میباشد. رنگ قرمز رنگ تحت عنوان عشق و علاقه و خشونت تلقی می‌گردد البته در هند تحت عنوان غرور و خلاقیت در لحاظ گرفته میگردد و در چین، رنگ قرمز‌رنگ را رنگ خطر می‌دانند. کلیه این ها به نوعی روانشناسی رنگ هستند. پیش از گزینش رنگ مطلقا به فرهنگ و تمدن خویش و رنگی که در آن معمول است، اعتنا داشته باشید.

کاری که نباید ایفا دهید

استعمال از تک رنگ برای ساخت وب سایت خویش

متاسفانه اکثر سایت ها از یک رنگ تکراری برای تارنما خویش استعمال می نمایند و صرفا گهگاه در بعضا از بخش های تارنما کوشش می نمایند که رنگ متفاوتی را به کار گیری نمایند. به کارگیری از رنگ های مختلف مخصوصا خنده رو، یک حس معاش به یوزرها تارنما شما تلقین می نماید. متاسفانه امروزه شاهد هستیم که اکثر سایت ها از رنگهای سیاه و سپید و خاکستری به کار گیری می نمایند که‌این منجر یک شم نامطلوب در کاربر میشود. این مساله سبب می گردد که استفاده کننده سریعا وبسایت شمارا سوراخ نماید .

5. اندازه فونت شما بایستی در کامپیوتر و گوشی قابل خوانا باشد
در حالتی که اندازه فونت شما کمتر از 10 یا این که 12 پیکسل باشد، خوانایی آن را برای استفاده کننده خیلی مشقت بار می نماید. شما با گزینش این اندازه فونت سبب میشود که مخاطب دیده خویش را مجاورت شیت نماید تا بتواند متن آن را بخواند. در واقع تعیین اندازه کوچک برای متن های تارنما سبب ساز میشود که استفاده کننده بعداز مدتی خسته گردد و تارنما شما‌را سوراخ نماید حتی در‌حالتی که متن شما متن دلخواه آنان باشد و آن ها بتواننند داده ها مفیدی بدست بیاورند.

اگر متن شما از طرح گوشی قابل خوانا نباشد، تارنما شما بوسیله گوگل جریمه شود.

کاری که دراین باره نباید ایفا بدهید

گزینش اندازه فونت خیلی کوچک یا این که خیلی تبارک 

همان طور که تعیین اندازه فونت کوچک سبب اذیت یوزرها می‌گردد، گزینش اندازه فونت خیلی بلندمرتبه نیز تاثیر منفی بدی داراست. فونت های با اندازه گرانقدر می بایست در عناوین یا این که درون عکس ها مصرف شود. بیشترین اندازه فونتی که می بایست به کارگیری فرمایید، مقدار 20 پیکسل است. تاثیر اندازه فونت در seo این میباشد که مخاطب  زیرا نمی تواند وبسایت شمارا بخواند سریعا آن را شکاف کرده و که‌این در حین ماندن استفاده کننده در تارنما تاثیر منفی دارااست.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی