مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


۱- روز‌نگار ساخت و ساز محتوا تولید نمائید
وقتی که فرصت خاصی را به ساخت محتوا تخصیص دهید و تعداد مشخصی محتوا به طور ماهیانه تولید نمائید او‌لین سئو سایت قدم برای پیشرفت درباره‌ی بازاریابی الکترونیکی را به صحت برداشته اید. فقط ۴۴% اشخاص برای ساخت و ساز محتوا طرح ریزی کرده و مجال مشخصی را به آن تخصیص می‌دهد ، این در حالی میباشد که ۶۶% دیگر از نداشتن فرصت برای رسیدگی به محتوای تارنما خویش گلایه دارا‌هستند.

۲- راهکارهای اثرگذار را بیابید
پیش از آنکه در وب سایت های دیگر به‌دنبال سرنخی از راهکارهای اثر گذار باشید ، مروری بر مطالب گذشته خویش داشته باشید و دربین آنان ماهیت محتوای پرمخاطب را بیابید. در این مورد میتوانید از گزارش های آنالیتیکز و وبمستر تولز استعمال فرمائید و صفحاتی که بیشترین ترافیک را به خویش تخصیص داده اند و لغات کلیدی دوستداشتنی را پیدا نمائید .

با به کار گیری از ابزارهایی مانند AddThis می‌توانید وبلاگ ها و مطالبی که بیشتر به اشتراک نهاده گردیده اند را بیابید این فعالیت نگرش مخاطبان شمارا بدیهی خیس ذکر می نماید وشما را در تعیین شایسته ترین قضیه برای ساخت‌و‌ساز محتوا ارشاد می نماید.

ااستفاده از این ابزار به به عبارتی میزانی که برای پند شما با ارزش میباشد ، بی آلایش نیز می‌باشد. شما با استعمال از داده های به دست آمده از آنان خیر فقط می‌توانید مروری بر تکنیک هایی که در قبلی کارآمد بوده اند داشته باشید بلکه میتوانید دیده اندازی از استراتژی های آینده ی خویش نیز به دست آورید.

۳- گرایشات جامعه را بشناسید و خبر ها مربوط به آن‌ها را در وبسایت خویش قرار دهید
رسانه های اجتماعی نیز میتوانند ایده های زیاد و نسبتا نیکی را در مشت شما قرار دهند. ساخت و ساز محتوا درباره با موضوعات دوستداشتنی یا این که گردآوری خبرها دراین باره می‌تواند بسیار امداد کننده باشد. مدتی میباشد که توییتر مرجع قابل قبولی برای معرفی تیترهای دوست داستنی به‌حساب می‌آید ، فیسبوک هم در این مورد از استارت همین سال اقداماتی را شروع نموده است. ترندزمپ (trendsmap) برای دستیابی به موضوعاتی که در محدوده ای خاص دوست داستنی میباشند نیز بسیار موءثر میباشد. این ابزار قادر است اخباری را که در حوزه‌ ی جغرافیایی معین کاربر بیشتری داراست را روی نقشه اکران دهد.

محتوای خویش را از جنبه های گوناگون آیتم محاسبه قرار داده و آن را در تمامی ی بعد ها افزایش دهید. موضوعات مشاجره برانگیز را تعیین فرمایید و آنها را بوسیله ی ویدیو ها و تصاویر متفاوت جالب نمایید.

۴- تحقیق نمایید
با پژوهش ها جزئی بین وب سایت های گوناگون می‌توانید خبرهای مفیدی ساخت‌و‌ساز نمایید. با شعور موضع مصرف کنندگان در صنعت های گوناگون می‌توانید مقاله‌ها متبوع آن ها را ساخت و ساز نمائید. با ساخت مطالب دوستداشتنی به طور خودکار تعداد اشتراک گذاری ها بالا رفته و به تبع آن بک پیوند اخذ خواهید کرد.

با به کار گیری از SurveyMonkey Audience و Google Consumer Surveys که هر دو ابزاری راجع به ارزیابی ذوق ی مخاطبان می باشند میتوانید به راحتی داده ها ارزشمندی در باب موضوعاتی که برای مخاطبان دیدنی خیس میباشد به دست آورید.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی