مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


تکنیک‌هایی که در پی معرفی میکنیم، تحت عنوان تکنیک‌های seo کلاه سیاه شناخته می شوند و در‌حالتی که میخواهید سئو سایت وبسایت شما از طرف گوگل و دیگر موتورهای کاوش ممنوع نشود، نباید به‌هیچ‌وجه به سمت این تکنیک‌ها بروید.

لغات کلیدی فرعی و بیش‌ازحد (Keyword Stuffing)
در قبل به کارگیری از چندین نوع واژه و کلمه کلیدی در متن، یک پوئن مثبت محسوب می شد، همینطور برای ایجاد محتوا از کلمه ها متنوعی به کارگیری می‌کردند که گاهی بی‌ربط بود؛ البته امروزه این مورد یک امتیاز منفی به شمار می آید و هیچ ارزشی ندارد. از همین رو گوگل برای یوزرها، واحد سنجش چگالی 1 تا 3 درصد را انتخاب نموده است و درصورتی که شما این قاعده را رعایت نمائید، میتوانید یک محتوا پر ارزش داشته باشیم. در غیر این شکل گوگل فکر میکند که شما تصمیم دارید کل ترافیک را به سمت وبسایت خویش بکشید و محتوای با ارزشی در چنگ ندارید؛ به این ترتیب تارنما را جریمه می‌نماید و شمارا در لیست به کارگیری‌کنندگان از تکنیک‌های seo کلاه سیاه قرار می دهد.

نهفته کردن متن (Cloaking)
یکی‌از روش‌هایی که در قبلی به وسیله مدیران تارنما یا این که مسئولین محتوا جاری ساختن میشد، مخفی کردن متن بود. درین تکنیک، شخص محتوایی را فراهم میکرد، ولی این محتوا برای یوزرها قابل مشاهده عدم وجود و صرفا برای موتورهای کاوش به اکران در می‌آمد. این‌راه که یکی تکنیک‌های seo کلاه سیاه میباشد، امروزه به وسیله موتورهای کاوش معلوم می گردد و جریمه‌ای نیز داراست؛ البته به هر حالا می‌باشند عده ای که همچنان قصد دارا‌هستند با این تکنیک، گوگل را به دور بزنند.

تغییر‌و تحول مسیرهای داهیانه (Sneaky Redirects)
خواسته از تغییر تحول مسیر، صادر کردن استفاده کننده به یک آدرس دیگر میباشد. مثلا فکر کنید که شما بر روی لینک و پیوند دانلود یک ترانه کلیک میکنید، ولی به‌مکان دانلود آوا، به برگه دیگری رسول می شوید. این قضیه یکی‌از منش‌هایی به شمار می آید که اشخاص را به مقصود زشتی که در راز دارا‌هستند، می رساند.

یا این که از جمله می‌قدرت به هدایت یک شیت دارای اعتبار که تعداد متعددی بک پیوند نیز دارااست به یک کاغذ بی‌ربط اشاره نمود. به عبارتی‌طور که می دانید، تغییر و تحول مسیر 301 یکی‌از طرز‌هایی میباشد که شما میتوانید از روش آن یوزرها خویش را به ورقه دیگر منتقل نمایید، ولی دقت داشته باشید که این‌راه برای هنگامی خواهد بود که شما دامنه تارنما خویش را تغییر‌و تحول داده‌اید یا این که تصمیم داریم یک محتوای دو قسمتی را تغییر و تحول دهید. در سود در شرایطی که شخصی به‌شکل موذیانه و برای هدف ها نحس بدین فعالیت بپردازد، از تکنیک‌های seo کلاه سیاه به کار گیری کرده و با جریمه گوگل روبرو شود.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی