مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


برای seo فنی و تکنیکال وب سایت خودتان، می بایست مورد ها ذیل را مدنظر قرار دهید: (ولی مواقعی سئو سایت هم وجود دارا‌هستند که شاید در اینجا بیان نشده باشند)

جاوااسکریپت ها
نقشه XML
ساختار وبسایت (معماری وب سایت) و مسیریابی
ساختار URL
محتوای معدود
محتوای تکراری
تگ های HFRAND
تگ های کنونیکال
صفحه ها ۴۰۴
ریداکرکت های ۳۰۱
ساختار تارنما او‌لین گام در جاری ساختن هر چه عالی سئوی تکنیکال میباشد؛ حتی پیش از خزیدن و ایندکس شدن! چرا؟

زیرا اکثر خطاها خزش و ایندکس شدن تارنما، به خیال پباده سازی ضعیف ساختار وبسایت فیس میدهد. به این ترتیب در‌حالتی که این مرحله را صحیح ایفا دهید، دیگر مورد نیاز وجود ندارد نگران ایندکس شدن صفحه های تارنما خودتان باشید.
ساختار تارنما بر کل کارهایی که برای سئو وبسایت اعمال می دهید، تأثیرگذار میباشد. مثل: URL ها، نقشه وب سایت، robots.txt و…
به این ترتیب می قدرت اعلام‌کرد که یک ساختار حاذق قادر است سایر شغل های seo تکنیکال را معمولی خیس نماید. با این فرضیه به سراغ یادگیری ایجاد کرد یک ساختار عالی برای وبسایت می‌رویم.

۲ خصوصیت برای داشتن یک ساختار بهتر برای تارنما

۱- منظم و بی آلایش

مراد از ساختار وبسایت، شیوه ساماندهی صفحه ها در تارنما میباشد. در مجموع ساختار وب سایت می بایست معمولی باشد، یعنی صفحه ها وبسایت بایستی نهایتاً یک سری پیوند از هم مسافت داشته باشند. چرا این مورد اساسی میباشد؟ هنگامی وبسایت ساختار بندی معمولی ای داشته باشد، گوگل و بقیه موتورهای کاوش، شل خیس می‌توانند مجموع صفحه های وبسایت را بخزند. اجرا این فعالیت برای یک بلاگ یا این که یک تارنما فروشگاهی بی آلایش، عمل مشقت وجود ندارد. ولی برای یک وب سایت فروشگاهی آنلاین با ۲۵۰ هزار شیت مال، می‌تواند تبدیل به یک نقص‌ والا خواهد شد.

خلال معمولی بودن، تارنما بایستی ساختار منظمی داشته باشد. معمولاً ساختار به‌هم‌ریخته منجر تولید صفحه های یتیم (orphan page) میشود که به ایرادات مرتبط با آی دی و ایندکس شدن صفحه ها دامن میزند.

نکته: صفحه های یتیم صفحاتی از وبسایت مان میباشد که از صفحه های دیگر به آن ها هیچ لینکی نداده باشیم.

۲- URL اثبات

مایحتاج وجود ندارد مورد URL ها (نشانی صفحه ها تارنما) را بیش تر از حد والا فرمائید، به ویژه در صورتی یک تارنما خرد را مدیر می‌کنید. URL شما می بایست از یک ساختار منطقی و اثبات تبعیت نمایند. با این عمل، یوزرها وبسایت متوجه می گردند دقیقاً در کدام نصیب از وبسایت شما قرار دارا‌هستند. قرار دادن صفحه ها در مجموعه بندی های متعدد، به گوگل یاری می نماید تا داده ها بیشتری درخصوص صفحه ها جان دار در هر مجموعه بدست آورد. به عنوان مثال کاغذ ای که در نشانی خودش بهینه سازی/seo_technical را داراست به گوگل می فهماند این برگه در گروه seo، شاخه seo تکنیکال قرار میگیرد و موضوعی مربوط به این شاخه داراست.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی