مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


18. پیوند های اجاره ای. برخی کارشناسان معتقد می‌باشند لینک و پیوند هایی که با پرداخت پول بصورت ماهیانه اکران سئو سایت داده میگردند برای seo موءثر می‌باشند البته بعضا دیگر معتقدند این لینکها از نوع پیوند های خریدنی می‌باشند و سبب جریمه گوگل می‌شوند.
19. به کار گیری از کانال های بلاگ. گوگل هر کانال ای که نشان ای از ویرایش الگوریتم درجه بندی خویش را مشاهده کند، به شدت با آن عکس العمل می نماید. پیوند های ورودی شما نباید بیشتراز اندازه از بلاگ ها باشد.
20. وجود لینک و پیوند های متعلق. یک کدام از تکنیک هایی که گوگل با آن مخالف میباشد تغییر‌و تحول مسیر لینک و پیوند ها (Redirect) میباشد که گوگل برای آن امتیاز منفی در حیث گرفته میباشد.
21. ساخت و ساز پیوند های کلان برای وبسایت. یک سایت احتیاج داراست که صفحه ها آن به یکدیگر پیوند داده شوند و گوگل بصورت مداوم آن‌ها‌را کپی می نماید و برای آن‌ها نباید الگوی غیر منطقی وجود داشته باشد.
22. برچسب متا keyword. این برچسب هنگامی کاربرد داشته میباشد و از آن برای قرار دادن لغات کلیدی استعمال میشد که تعداد آنان نمی بایست از 5 تا تجاوز می  کرد اما اکنون این برچسب کاربردی ندارد.
23. سرعت نماید. در صورتیکه وبسایت شما از سرعت کندی برای بار گذاری صفحه ها بهره مند باشد یوزرها در گیر یاس و نامیدی می گردند و گوگل یکی‌از معیارهایی که برای درجه بندی صفحه ها حود در لحاظ می‌گیرد سرعت لود سریع میباشد و هر چقدر سرعت وبسایت نماید باشد جریمه گوگل مشتمل بر درحال حاضر سایت شما گردد.
24. محتوای ویرایش گردیده. بعضی اوقات نویسندگان مقاله‌ها محتوای مقاله ها خویش را کمی تغییر تحول می‌دهند و مجددا به تکثیر آن میپردازند که‌این فعالیت از لحاظ گوگل یک غلط به حساب آورده می شود.
25. ایده ها اسپم. اکثر سیستم های لحاظ دهی دارنده سیستمی جهت تشخیص اسپم میباشند اگر که وبسایت شما دارنده اینگونه تشخیصی وجود ندارد بطور بدون نقص سیستم نظرها را غیر فعال فرمائید.
26. روشهای seo موتور جستجوی سیاه. اگر که از روشهای seo موتور جستجوی سیاه استعمال فرمایید به وسیله گوگل جریمه میشوید.

  • ۰۱/۰۱/۳۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی