مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

این شغل را با تلاوت تاپیک های سئو سایت مرتبط با انجمن های صنعت خویش یا این که وب سایت هایی مثل Quora اجرا دهید. این نحوه یکی شایسته ترین طرز هاست، اما پیش از اینکه رقبایتان به سراغ آن بروند.

23. بر روی فرد دیگری متمرکز گردید
با فرد دیگری در کمپانی خویش مصاحبه نمائید. میتوانید محترم های پر رنگ در صنعت خویش گفتگو نمائید. این عمل سبب ساز می‌گردد که محتوای به طور کامل مخصوص به شخصی صحیح فرمائید که بیش تر از نیمی از آن را خودتان ساخت نمی‌کنید.

24. از یک ابزار ساخت تیتر به کار گیری نمایید
این ابزارها، مثل Sumo و Inbound Now

، سبب ساز می گردند که بتوانید با روشی مشغول کننده به زوایای جدید ای راجع‌به یک زمینه دست پیدا فرمایید.
25. هدف ها خویش را برای محتوای متبوع خویش تحقیق نمایید
در صدر قصد دارید با ایجاد محتوا به چه چیزی دست پیدا نمایید؟ آیا میخواهید متکی بودن به دست آورید؟ یا این که چیزی به خواننده گان خویش خاطر دهید؟ و یااینکه می‌خواهید وی را وادار به جاری ساختن کاری خاص فرمایید؟ غرض خویش را برعکس فرمائید تا بتوانید موضوعی را پیدا نمائید و فلج مداد خویش را معالجه نمائید.

سود
فلج خودکار خیلی حقیقی و واقعی و اساسی میباشد، ولی قرار وجود ندارد منجر گردد که سود وری شما از دربین برود. کافی میباشد یک کدام از این تاکتیک ها را آزمون فرمائید تا فلج مداد شما معالجه گردد.
 

  • ۰۱/۰۲/۱۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی