مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بخشی از وظیفه استراتژی محتوا این میباشد سئو سایت که معلوم نماید دقیقا کاربر شما چه عده ای می باشند:

 مشکلاتی که آن ها در صدد رفع آن میباشند چیست؟

چرا محتوای شمارا میخوانند؟

مال یا این که سرویس ها شما چطور به بهبود معاش آن ها امداد می نماید؟

 بکارگیری استراتژی محتوا
فرض فرمائید قرار وجود ندارد طومار خویش را برای فرد خاصی بنویسید. در‌این‌صورت، هر چقدر هم کلماتی که به کارگیری می‌کنید قشنگ و ادبی باشند، طومار شما احساس و مضمون‌ خاصی ندارد.
از طرف دیگر، هنگامی به فردی که میشناسید طومار می نویسید سبب ساز میگردد که تک تک کلمه ها و جمله های شما احساس جدید ای به خویش بگیرند. در ضمن زیرا طرف مقابل خویش را میشناسید، دقیقا می‌دانید که‌این فرد به چه چیزی نیاز داراست.به همین مراد پیرو یکسری نکته ذکر می‌کنیم تا هنگام بکارگیری استراتژی محتوا خوب بتوانید با استفاده کننده خویش رابطه بگیرید:

محتوا را طبق پرسونای مخاطبین خویش ساخت و ساز فرمائید و برای این خواسته داده ها جامعی از مخاطبین خویش استحصال فرمائید تا هر توشه که محتوا ساخت و ساز می‌کنید دقیقا متناسب با این اشخاص باشد

مهاجرت خریدار یا این که مشتری را در ذهن خویش داشته باشید. وقتیمخاطبین محتوای شمارا می‌خوانند، در موقعیت استحصال داده ها، پیش بینی سرویس ها یا این که تولید ها شما و یا این که حتی تصمیم گیری قرار میگیرند. بایستی با خبر باشید که چه چیزی آنان‌را در هر مرحله به سمت جلو می‌برد.

  • ۰۱/۰۲/۲۶
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی