مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

واپسین گام در مثال استراتژی ساخت محتوا را می اقتدار یکی از دیگر از گام های سئو سایت اساسی این استراتژی دانست. درین گام شما می بایست شبکه مطلوب برای تکثیر محتوا را مشخص و معلوم فرمائید. در واقع هر نوع محتوایی بایستی در موضع خودش منتشر گردد و در حالتی‌که این عمل به خیر شکل نگیرد حتی در‌حالتی که شایسته ترین نوع محتوا را هم تنظیم کرده باشید اما در شبکه مطلوب منتشر نکنید باخت محتوای شما قطعی میباشد.

 محتوای وبسایت لینکدین
شبکه های متنوعی برای تکثیر محتوا در دنیای دیجیتال وجود داراست. شما هر نوع محتوایی که ایجاد فرمایید کانالهای مرتبط با نشر آن وجود داراست. درین شبکه ها شما بایستی استفاده کننده خویش را شناسایی کرده و مبتنی بر نیاز آن‌ها مبادرت به نشر محتوا نمائید. محتوای ساخت و ساز گردیده در هر شبکه بایستی به طوری باشد که استفاده کننده را به سمت جذب نماید؛ برای مثال در تارنما لینکدین محتوای شما می بایست قانونی خیس باشد تا در اینستاگرام. در واقع مثال استراتژی محتوا به شما اعلام می نماید که چه نوع محتوایی در چه جایی می بایست منتشر گردد تا شایسته ترین برخورد را داشته باشد.

  • ۰۱/۰۲/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی