مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بعد از نقطه پایان کتابت نوشته‌ی‌علمی ، او‌لین پیش نویس سئو سایت نوشته‌ی‌علمی خویش را مقابل چشمانتان خواهید داشت. این پیش نویس چیزی میباشد که می بایست بارها و بارها آن را دستکاری کرد تا به ورژن آخری رسید و این مرحله هم خیلی وقت خواهد موفقیت. مرحله بازنویسی فاز انتها فرایند کتابت محتوای بهینه سازی شالوده میباشد که در آن شما می بایست محتوای عزیز خویش را بکشید! از حذف کردن جمله‌ها نترسید. شما بایستی محتوای خویش را بارها و بارها بخوانید و جمله‌ها افتضاح، لغت ها نامشخص و ساختارهای بهم ریخته محتوای خویش را اصلاح نمائید.

برای بازنویسی محتوا پنج مرحله وجود دارااست که می بایست ایفا دهید:
مرحله 1: آهسته بخوانید (و یا این که با صدای بلند)
می‌توانید این مرحله را با آرام تلاوت متن خویش آغاز نمایید و حتی با صدای بلند آن را بخوانید. هر پاراگراف بایستی از لحاظ دستوری درست بوده و هجی آن بی نقص باشد. شما می بایست با روئت کرد بسیار انتقادی به متن خویش نگاه فرمائید.
 

مرحله 2: روی جملا‌ت تمرکز فرمائید
این مرحله را با اعتقاد و باور از صدق هر پاراگراف استارت فرمایید. بر روی هجی لغت ها تمرکز کرده و ساختار های افتضاح را مجدد بازنویسی نمایید. اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که جمله‌ها از لحاظ دستوری درست می باشند و خوانایی متن را پژوهش فرمایید همینطور ملاحظه کنید که جمله‌ها شما خیلی زمانبر نباشند.

مرحله 3: روی گزاره ها تمرکز فرمائید
بعداز اینکه مجموع جملا‌ت یک گزاره را تصحیح کردید ، ساختار آن را رسیدگی کرده و بر روی گزاره نخستین جمله تمرکز نمایید. آیا پاراگراف نخستین به عبارتی چیزی میباشد که شما می‌خواهید در آن گزاره بگویید؟ آیا جمله‌ها درون یک جمله به ترتیب آمده اند؟ آیا از کلمه ها گذار برای رابطه دربین جمله ها به کار گیری نموده اید؟

مرحله 4: ساختار متن را نظارت نمایید
درین مرحله نظارت فرمائید آیا ساختار در میان جمله ها درست میباشد و مباحث نوشته‌ی علمی شما به ترتیب ارائه گردیده یا این که مورد نیاز میباشد برخی تغییرات را بر روی آن ایفا فرمائید؟ همینطور می بایست عنا وین و زیرعنوان های خویش را نظارت کرده و واژه کلیدی اساسی را در یکی آن عنا وین و یا این که زیرعنوان ها به کار گیری نمائید. همینطور مشاهده کنید آیا عنوان ها به خوا‌نندگان یاری می نماید تا ساختار متن را شعور نمایند یا این که نه؟
 
 

مرحله 5: برخورد بگیرید
واپسین مرحله در مراحل کتابت محتوای seo پایه ، تصاحب کردن برخورد میباشد. بعداز بازنویسی متن ، بایستی از اشخاص دیگر برخورد بگیرید. در وبسایت Yoast ، همگی پست ها بوسیله دست‌کم دو نفر از همیاران تحقیق می گردند. برخورد دریافت کردن ازشخص دیگری غیر از تالیف کننده محتوا سبب ساز به بسط در مهارت های نویسندگی می‌گردد. اینکه فردی غیر از شما محتوایتان را دستکاری نماید بسیار موثر خواهد بود.همینطور، تصاحب کردن برخورد از شخصی که مهارت خیر در تایپ کردن و گرامر دارااست موجب بالا رفتن چگونگی محتوای شما می‌گردد.

  • ۰۱/۰۳/۰۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۱)

عالی و کاربردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی