مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی داستان 
1- در مورد چگونگی تنظیم داستان خود تصمیم بگیرید. این مورد یکی از مهمترین سئو در مشهد فاکتورها در مجموعه نکات مهم داستان های خنده دار می باشد. بسیاری از نویسندگان ترجیح می دهند قبل از تصمیم گیری درباره موقعیت داستان، آن را برنامه ریزی کنند. با این حال، در نگارش متن داستان های خنده دار، شوخ طبعی غالبا بر اساس موقعیت ها شکل می گیرد. قبل از شروع نوشتن داستان این مورد ممکن است مفید باشد اما همواره باید در نظر داشته باشید که مهم می باشد طنز در کجا داستان شما باید اتفاق بیفتد و چگونه می توانید شوخ طبعی را در آن جای دهید. 

در مجموعه نکات مهم داستان های خنده دار ، به خاطر داشته باشید که توصیف واضح از موقعیت ها و رفتارها به خواننده کمک می کند تا احساس نماید در محیط حضور دارد و این به خنده دارتر شدن داستان کمک کند.

برای داستان های طنز، بهتر است تا جایی که امکان دارد، تغییرات کمی لحاظ نمایید. سعی کنید فقط در یک یا دو محیط و موقعیت فعالیت نمایید.

نکات مهم داستان های خنده دار و آشنایی با آنها

2- دومین مورد در مجموعه نکات مهم داستان های خنده دار، توجه به مهمترین مولفه های هر داستان است. خلاصه داستان در واقع همان مواردی است که در داستان رخ می دهد، شما به عنوان نویسنده باید مشخص کنید که چه کسی در آن دخالت دارد و چطور این وقایع رخ می دهند. 

نگارش داستان های جذاب، آغاز، وسط و پایان خوبی دارند. در طول داستان، مجموعه ای از تنش ها، اوج ها، گره گشایی ها و ... وجود دارد که به مراحل جالبی منتهی می شود.

به این فکر کنید که منشأ تنش / تراژدی چیست و تلاش نمایید تا این تنش را در محیط خاصی که برای داستان خود گزینش نموده اید، اجرا کنید.

البته در مجموعه نکات مهم داستان های خنده دار، لازم است تا در نظر بگیرید که چگونه عامل تنش زا می تواند با آن موقعیت سازگار باشد. 

3- یکی دیگر از مواردی که در مجموعه نکات مهم داستان های خنده دار توجه به آن الزامی می باشد، این مهم است که شخصیت های خود را بر اساس برنامه انتخاب نمایید. هر داستانی به شخصیت های جالب و واقع گرایانه خود وابسته است. یک داستان خنده دار به شخصیت های جالب و شوخ طبع نیاز دارد که یا ویژگی های خنده داری دارند یا در وضعیت های خنده دار قرار می گیرند و عکس العمل های جالب دارند. 

البته باید توجه داشت که نحوه به تصویر کشیدن شخصیت ها ممکن است به شرایط و موقعیت آنها در داستان بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال، ممکن است شما یک شخصیت دست و پا چلفتی را در داستان قرار دهید که در موقعیت های خنده داری قرار می گیرد ، یا یک شخصیت مغرور و مستبد که فکر می کند همه چیز را می داند اما در ادامه روند داستان متوجه می شود که از شرایط خودش چیزی نمی داند.

شما به عنوان نویسنده باید مطمئن باشید که شخصیت های شما واقع بینانه هستند. یک شخصیت خوب باید احساسات / عقاید و ویژگی هایی همانند مردمان عادی داشته باشد و واکنش نشان دهد.

  • ۰۱/۰۳/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی