مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

قابلیت تغییرات هدفمند  
تغییرات مدام موثر نیستند، در شرایطی که شخصی فارغ از سئو در مشهد اینکه مقصود مشخصی داشته باشد، تغییراتی را برای تارنما یا این که نرم افزار خویش در حیث بگیرد، احتمال توفیق این تغییرات بسیار نادر میگردد.

بنابراین در صورتیکه که قصد دارید تغییراتی در وب سایت یا این که نرم افزار خویش ایفا دهید، می بایست آغاز داده ها خویش را ارتقا داده و بدانیم که چه تغییراتی از حیث بازدیدکنندگان موءثر و چه تغییراتی غیر موءثر هستند. برای متوجه شدن این زمینه، نیاز میباشد بدانیم آزمایش a/b چیست و چه گونه می قدرت از آن برای شناسایی الما هایی که نیاز به تغییر و تحول دارا هستند، به کار گرفت.

قابلیت اجرا مداوم آن  
شاید برخی از اشخاص بر این گمان می باشند که صرفا یک توشه میتوانند آزمایش a/b را اعمال دهند. به همین خیال و خاطر یه خرده مبتلا شک وتردید میشوند که چه هنگامی برای اجرا این عمل مطلوب میباشد. می بایست پهنا کنیم که اجرا آزمایش ای بی هیچ سیرتکامل محدودیتی ندارد و با تعداد دفعات متفاوت می اقتدار این آزمایش را اجرا اعطا کرد.

خوب میباشد بعد از سپری شد یک برهه زمانی معین، آزمایش a/b صورت پذیرد تا مدام بتوان تارنما را از حیث UX در شایسته ترین موقعیت ممکن نگه داشت. براین اساس یوزرها نیز رابطه بهتری با تارنما برقرار می نمایند.

  • ۰۱/۰۳/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۱)

بسیار عالی موفق باشید

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی