مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

فرقی ندارد که شما قصد به تهیه و تنظیم تحلیل لیست روزمره گرفته اید سئو در مشهد و یا این که به دنبال فهرست در اختیار گرفتن وضعیتی برای یک روی داد خاص میباشید، پروسه تهیه و تنظیم و تنظیم ی اشکال آنالیز لیست ها دقیقا شبیه هم میباشد. در پی به رسیدگی 5 مرحله ی اصلی در ارتباط پروسه تهیه ارزیابی لیست می‌پردازیم.

هزینه ساخت محتوا متنی

مرحله 1: ذهنتان را تخلیه فرمائید
او‌لین گام برای تهیه و تنظیم یک ارزیابی لیست اثر گذار آن میباشد که ذهنتان را تخلیه فرمائید و هر آنچه که اجرا آن در ذهنتان زد خورد ساخت نموده است را روی برگه پیاده فرمایید. ورقه و مداد بیاورید ( یا این که اپلیکیشن Word و یا این که Google Doc را در رایانه خویش گشوده نمایید) و کلیه اموری که بایستی ایفا شوند را یادداشت فرمایید.

مثلا، اینگونه فرض فرمائید که شما قصد دارید برای عروسی خویش فهرست در اختیار گرفتن تهیه و تنظیم فرمایید. شما می بایست قرار چشیدن خوراک با موسسه ی تهیه و تنظیم طعام تا خرید هدایا برای ساقدوش ها و تا تایپ کردن قسم و سوگند طومار خویش را یادداشت فرمائید. و یا این که، درصورتی که، در اکنون تهیه بررسی لیست روزمره می‌باشید، بایستی مجموع شغل های تکرار شونده روزمره ی خویش (مانند رساندن نوپا تان به تمرین فوتبال) و همینطور عمل هایی که در بعدی قرار میباشد برای یکبار در اپ روزمره تان گنجانده خواهد شد را بنویسید (مانند تماس برای رزرو ملاقات هر ساله با دندانپزشک خویش).

وقتی که در هم اکنون تخلیه ذهنتان می باشید هیچ شکی را به دل خویش رویه ندهید! چرا‌که شما می باید در صدد تهیه نظارت لیست جامع باشید به طوری که کل امور احتمالی و حتمی شمارا در بر بگیرد. ولی بیان این نکته نیز موردنیاز میباشد که نباید در جاری ساختن این فرمان غرق گردید! ( شما بعدا نیز میتوانید لیست بلند بالای خویش را تغییر تحول دهید و یا این که اجرا عمل خاصی را از حق تقدم بیرون نمایید).

مرحله 2: وظایف را سازماندهی و حق تقدم بندی نمایید
هنگامی که همه وظایفتان را روی برگه پیاده کردید، دفعه به نظم دهی و حق تقدم بندی شغل ها میرسد.

در بالا می می بایست به دنبال دسته بندی فعالیت های خویش باشید به طوری که در آنان اصل منطق رعایت گردیده باشد. به عنوان مثال، شما میتوانید وظایف خویش را با بر طبق تعداد دفعات (مانند روزمره، هفتگی، ماهانه)، مطابق نوع شغل ها (مانند وعده دیدار با دوستانتان یا این که تکالیفی که برای مکتب ایفا می دهید) و یا این که بر طبق روش ی رابطه عملی خاص با بعد ها گوناگون معاش تان (مانند وظایف مرتبط با طفل ها و یا این که وظایف مرتبط با پایکوبی نامزدی) مجموعه بندی نمائید.

بعد از سازماندهی و دسته بندی وظایف وقت آن میباشد که حق تقدم بندی آنان آغاز نمایید. به فهرست در دست گرفتن تان یک نگاه کلی بیندازید و آن‌ها را تحت عنوان وظیفه A، وظیفه B و وظیفه C سکو نمایید. وظایفی که تیتر \" A \" را می‌گیرند از حق تقدم بالایی بهره مند می باشند و می می بایست سریعا به آن‌ها پژوهش خواهد شد. وظایف \" B \" نیز مانند وظایف A اصلی میباشند ولی فوریت کمتری دارا هستند. و وظایف \" C \" دربرگیرنده اموری میشود که می می بایست در آجل اعمال شوند و نیازی به اجرا سریع آنها وجود ندارد.

برای مثال، اینگونه فرض فرمایید که شما در هم اکنون تنظیم ارزیابی لیست اسباب و اثاث کشی می‌باشید. مثال وظایف A,B  و C برای اینگونه فهرست کنترلی قادر است بدین شکل باشد:

• محاسبه لیست A – برقراری تماس با اداره ی برق برای آنکه باور نتیجه ها فرمایید برق منزل تان در روزی که به آنجا اسباب و اثاث کشی می‌کنید وصل باشد.

• محاسبه لیست B – پژوهش در باب شبکه ها و کانال هایی در محله تان قابل دسترسی میباشد.

• آنالیز لیست C – تنظیم کارت برای اهل یک محل ها تا نشانی تازه و داده ها تماس خویش را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

هیچ قضاوتی راجع به صحیح و یا این که خطا بودن حق تقدم بندی کارهایتان نیست. این مرحله فقط تشخیص فوری ترین و مهم‌ترین امور و رفع به موقع آنان‌را میسر می نماید.

مرحله 3: آن ها را در لیست شغل های خویش قرار دهید
وقتی که مرحله دوم، یعنی حق تقدم بندی امور، به انتها رسید دفعه به مرحله ای می‌رسد که می باید آنها‌را به یک ارزیابی لیست حقیقی جابجایی دهید.

وظایف خویش را با دقت به حق تقدم بندی در فهرست در دست گرفتن تان بیان نمائید و در شکل ضرورت تاریخ و یا این که هنگامی که جاری ساختن آن شغل می می بایست به اتمام برسد را نیز بنویسید. مثلا یک نظارت لیست روزمره میتواند اینگونه وظیفه را در برداشته باشد : \" ساعت 4 پیرو کریس در پایانه برو \" درحالی یک فهرست در اختیار گرفتن موقعیتی میتواند گویای این وظیفه باشد: \" تالار تشریفات را برای  21 ژوئن  رزرو کن\"

مرحله 4: بعداز کامل شدن هر مورد آن را رسیدگی فرمائید
زمانی که فهرست در اختیار گرفتن تان صورت گرفت، آغاز به اعمال دادن کارهایتان فرمائید و هر مورد را بعد از اتمام آن تحقیق فرمائید و نشان بزنید. نشانه گذاری کارها اتمام یافته در فهرست در دست گرفتن خیر فقط علت شما برای ادامه دادن را ارتقاء میدهد، بلکه به شما در حصول یک طریقه کلی در باب آن چه که ایفا داده اید و آن چه که هنوز بایستی در صدد جاری ساختن آن باشید یاری می نماید.

مرحله 5: گزینه های نو را نیز به بررسی لیست اضافه نمائید
در یک دنیای آرمانی می‌توانید به انتهای محاسبه لیست کارهایتان برسید و بگویید \" خوب شد! اینجانب کلیه کارهایم را اجرا دادم! \" البته بیایید یه خرده از آن دنیای آرمانی بدور شویم و مسیر حقیقت ها را در پیش بگیریم – مدام فعالیت های بیشتری برای اجرا دادن وجود دارا هستند. البته نقطه ی مثبت داشتن تحلیل لیست فعالیت ها این میباشد که مدام راهی برای افزودن مفاد نو و جنبش به جلو وجود داراست!

آیا میخواهید شایسته ترین فهرست در دست گرفتن را از بابت همت داشته باشید؟ دیجیتال شو

در حال حاضر که به راز و رموز تهیه و تنظیم محاسبه لیست پی بردید میتوانید نظارت لیست خویش را به طرز کهن با مداد و صفحه، تهیه و تنظیم نمایید، ولی در‌حالتی که میخواهید در تهیه و تنظیم تحلیل لیست به مراتب طلایی برسید می می بایست دیجیتال باشید!

سازماندهی ارزیابی لیست دیجیتال بسیار آسوده میباشد به دلیل آنکه شما کار کشته خواهید بود در هر آن مبادرت به تغییر و تحول، دستکاری، بسط و یا این که حذف کارها خویش نمایید ( ناگفته نماند، آن‌ها پیاده سازی بهتری نیز دارا هستند!)

آیا می‌خواهید با گونه های آنالیز لیست های دیجیتال آشنا گردید؟ ما نظارت نظارت لیست های دیجیتال  Blue and Orange School Checklist،  Pink & Black Minimal Chic Checklist و Dark Blue and Pink Minimalist Dorm Chore Chart را به شما توصیه می‌کنیم.

  • ۰۱/۰۳/۲۶
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی