مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

Structured Data Markup Helper ابزار سئو در مشهد بسیار رایا پارس مفیدی what is seo که مال کمپانی گوگل میباشد و از آن میتوانید برای نشان‌گذاری اسکیما در سایتتان به کار گیری فرمایید. نحوه شغل با این برنامه به‌شکل پایین میباشد:
1.    با کلیک روی لینک و پیوند structured Data Markup Helper میتوانید از این ابزار استعمال نمایید. در برگه‌ای که گشوده می‌گردد بایستی یکی موضوعات موردنظرتان را گزینش نمائید. درزمینه‌ی نماد‌گذاری اسکیما بیشترین کاربرد به قضیه نوشته ی علمی (Article) تخصیص دارااست. در شکل تعیین آیتم Article بایستی نشانی نوشته ی علمی‌ای را که قصد دارید برایش اسکیما ساخت و ساز نمایید، در فریم ذیل شیت تایپ و بعد روی Start Tagging کلیک فرمایید.

1.    در برگه‌ای که گشوده میشود، نوشته‌ی‌علمی‌تان در سمت چپ قراردارد و در سمت راست، داده ها مرتبط با نوشته‌ی علمی را مشاهده خواهید کرد. در‌این نصیب شما می بایست مفاد موردنظرتان برای نشان‌گذاری را هایلایت فرمائید. درصورتی‌که اسم نوشته‌ی‌علمی را هایلایت نمایید، اسکیمای «اسم»‌ نمایان می‌گردد. روی مورد «name» کلیک فرمائید تا اپ آن را به ردیف My Data Items بیفزاید. بعد روی مورد Create HTML کلیک فرمائید تا قطعه کد موردنظرتان مهیا خواهد شد.
2.    در‌این مرحله به منبع کد (CMS)تان بروید و این قطعه کد را جایگذاری فرمایید. نقطه‌های رنگ زرد در نوار اسکرول شما‌را پند خواهند کرد. در نقطه پایان روی «Finish» کلیک نمائید.
با به کارگیری از ابزار Google Structured Data میتوانید در کاغذ حاصل، حالت ورقه‌ای که‌این پروسه را برایش طی کرده‌اید، ملاحظه کنید. به‌علاوه این قابلیت برایتان وجود دارااست که مجدد کد را دستکاری نمایید و فیض را مجددا نظارت نمایید.

  • ۰۱/۰۵/۱۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی