بازاریابی محتوا از ۴ قسمت سئو در مشهد گوناگون رایا پارس ساخته شده میباشد، what is seo ساختوساز محتوا، توده محتوا، ساخت و ساز انجمن و تولید رابطه. دراین بلاگ نصیبهای مختلفی را به ساخت و ساز محتوا تخصیص دادیم. ولی درین نوشتهیعلمی درمورد توده محتوا حرف میکنیم.
احتمالا شما هم با عبارت توده محتوا که برخی به آن انتخاب محتوا هم میگویند، روبرو گردیدهاید و برایتان این پرسش اتفاق افتاده که معنای آن چیست؟ آیا تعیین محتوا به عبارتی ساخت محتواست؟ در حالتیکه خیر؛ چه تفاوتی با آن داراست؟ چطور می بایست محتوا را جمع فرمایید؟ درصورتی که می خواهید جواب سوال های نام برده را پیدا نمائید، به مکان صحت آمدهاید! از شما مخاطبان دوستداشتنی نویسش دعوت می کنیم که تا انتهای این نوشتهی علمی با ما یاروهمدم باشید.
در پی میخوانید
توده محتوا (Content Curation) چیست؟
چه تفاوتی در میان توده محتوا با ساخت و ساز محتوا وجود داراست؟
فلسفهی توده محتوا در بازاریابی چیست؟
توده محتوا چه اهمیتی داراست؟
توده محتوا چه مزایایی دارااست؟
1. همگامی با نیازمندیهای بازاریابی محتوا
2. سعی و مقرونبهصرفگی
3. تبدیل شدن به رهبر فکری
آیا جمع محتوا و بهینه سازی ارتباطی با یکدیگر دارا هستند؟
1. شناسایی منابع غرض
2. نشر محتوای منابع مرجع
3. کارایی برای به دست آوردن بک پیوند
آیا توده محتوا، فعالیتی غیررسمی میباشد؟
گردآورندهی محتوا چه کارهایی جاری ساختن میدهد؟
فرآیند جمع محتوا چه مراحلی دارااست؟
1. جنبهی رقابتی
2. جنبهی محتوایی
3. جنبهی کاربر
صحبت پایان