مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

ریدایرکت مبحثی اساسی در بهینه سازی و مرتبه‌بندی تارنما‌ها و در معنای جابجایی بازدیدکنندگان یا این که موتورهای کاوش به جای یا این که آدرسی نو میباشد  سئو در مشهد که به صاحبان تارنما‌ها قابلیت و امکان میدهد که قابل انعطاف‌افزارها یا این که یوزرها را به نشانی دلخواه خویش هدایت نمایند. از جانب یوزرها، ریدایرکت هنگامی حادثه می‌ افتد که شیت‌ای معین را درخواست می‌نمایند؛ البته به برگه ای دیگر هدایت می گردند. در اکثر وقت ها مواقع، صاحب و مالک تارنما شیت یا این که مطلبی را حذف می‌نماید و یک ریدایرکت تولید می‌نماید تا یوزرها و موتورهای کاوش را به شیت مرتبط یا این که شبیه بفرستد.  رایا پارس ریدایرکت حزم بهتری میباشد برای اینکه یوزرها پیام پیوند شکسته ۴۰۴ را اخذ نکنند. ریدایرکت‌ها نقش مهمی در معاش صاحبان تارنما‌ها، پیشرفت‌دهندگان و جستجوگرها جاری ساختن می‌نمایند. در‌حالتی که میخواهید وب سایت خویش را تندرست نگه دارید، بایستی ریدایرکت را بر طبق استراتژی از پیش اندیشیده، اجرا دهید. از جمله، درصورتی که یک پست یا این که شیت را حذف میکنید یا این که محتوا را به یک URL  تازه منتقل می‌نماید، نباید ریدایرکت کردن را فراموش فرمائید.

مجموعاَ ریدایرکت‌ها به سه گروه تقسیم می شوند :
1- ریدایرکت ۳۰۱ که به صورت دایم شیت شمارا به نشانی جدیدی منتقل می‌نماید (برای بهینه سازی سفارش میگردد). در‌این حالت، what is seo دامنه وبسایت خویش را تغییر‌و تحول می‌دهید. این redirect مهم ترین کاری میباشد که بایستی به مراد خودداری از خطای ۴۰۴ و… روی وب سایت صورت پذیرد. در upgrade کردن http به https، از این نوع جابجایی شیت زیاد استعمال می‌گردد.
2- ریدایرکت ۳۰۲ که برای جابجایی موقت کاغذ میباشد و بعداز مدتی می توانید ورقه را به نشانی گذشته بازگردانید؛
3- متای رفرش که به مکان آنکه در سطح سرور باشد، در سطح ورقه ایفا می گردد. این نوع ریدایرکت‌ها معمولا کندتر می‌باشند و برای seo سفارش نمی شوند. این نوع ریدایرکت‌ها معمولا با شمارش معکوس پنج ثانیه‌ای یاروهمدم‌اند یا این که متنی مشابه به «در صورتیکه تا ۵ ثانیه دیگر هدایت نشدید، اینجا را کلیک نمایید» اکران می دهند.
ولی نوع دیگری ریدایرکت نیز وجود دارااست که به ۳۰۷ دارای شهرت میباشد و درواقع به عبارتی ریدایرکت موقت ۳۰۲ در HTTP  ورژن 1.1 میباشد.

  • ۰۱/۰۶/۲۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی