مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

تغییر و تحول مسیر یا این که ریدایرکت ۳۰۱، تغییر‌و تحول مستمر  سئو در مشهد مسیر از یک URL  به یک URL دیگر میباشد. تغییر و تحول مسیر ۳۰۱، بازدیدکنندگان تارنما و موتورهای کاوش را به URL گوناگون از آنچه در نوار مرورگر خویش تایپ کرده بودند، هدایت می‌نماید. از این نوع تغییر تحول مسیر به دلایل مختلفی به کار گیری میگردد که در‌این نوشته‌علمی به آن ها اشاره میکنیم. عدم دقت به ریدایرکت صفحه ها به جهت رایاپارس تغییر تحول ساختار صفحه ها یا این که تغییر و تحول نشانی مهم تارنما، موجب آمدن ضربه به جایگاه seo تارنما شود. نکات ما یحتاج برای به کار گیری از ریدایرکت ۳۰۱ و مزایای آن را درین نوشته ی علمی بخوانید.
بگذارید این نوشته‌ی‌علمی را با یک نمونه جذاب آغاز کنیم. فرض فرمائید در پهنا دو سال، پنج توشه جای معاش‌تان را عوض کرده‌اید، خب مسلما او‌لین کاری که بعداز هر توشه تغییر‌و تحول جای می بایست اجرا بدهید این میباشد که نشانی صندوق پستی‌تان را هم عوض فرمائید تا طومار‌ها و بسته‌های اساسی را از دست ندهید. این زمینه درباره اینترنت‌وبسایت‌  what is seo هم درست گو میباشد. وقتی که نشانی وب سایت را تغییر‌و تحول می‌دهید، چیزهای ارزشمندی دارید که رها کردنش عاقلانه وجود ندارد، به این ترتیب عالی میباشد از تغییر تحول مسیر URL به کار گیری فرمایید تا بازدیدکننده‌های وب سایت گذشته را به نشانی نو هدایت فرمائید.
از آن‌جایی که ریدایرکت 301 راهی میباشد برای آن که authority دامنه وبسایت و درجه‌بندی آن را دربین تارنما‌های دیگر نگهداری نمائید، از حیث بهینه سازی قیمت متعددی داراست. به عبارتی‌طور که می دانید، اعتبار ورقه و همینطور اعتبار دامنه در seo، دو برهان بسیار اساسی محسوب می‌شود. تغییر‌و تحول مسیر 301، با تغییر‌و تحول مستمر URL کاغذ، بازدیدکنندگان و موتورهای کاوش را سوای نیاز به تایپ URL نو به شیت نو منتقل می‌نماید. ریدایرکت 301 ، URL‌ های گوناگون و مرتبط به یک برگه از وبسایت را عده‌آوری می‌نماید و در فیض موتورهای کاوش برای مرتبه‌دهی به آن ها از یک تیتر به کار گیری می‌نمایند.
دو لینک و پیوند تحت را در لحاظ بگیرید:
blog.hubspot.com
http://blog.hubspot.com
روی هرمورد از پیوند‌ها که کلیک نمائید، هنگام بار گذاری شدن برگه، با نشانی blog.hubspot.com مواجه می شوید، زیرا این دو نشانی به blog.hubspot.com ریدایرکت ۳۰۱ گردیده‌اند. صاحبان وب سایت‌ها و وبمستران برای پرهیز از تولید محتوا و URL تکراری، از این نوع جابجایی مسیر وبسایت به کارگیری می‌نمایند. به این ترتیب، آدرسی که جایگاه‌بندی آخری را اخذ می‌نماید، نشانی آخری میباشد که در مرورگر خویش مشاهده می کنید. 

سه استدلال برای به کارگیری از redirect 301
1- مخلوط کردن URL های متعدد پایین یک نشانی تا اعتبار دامنه را ارتقاء دهند؛
2- برندسازی دوباره یا این که تغییر تحول اسم و نشانی وب سایت؛
3- هدایت ترافیک از یک URL به نشانی دیگری که وابسته به مالک به عبارتی وب سایت میباشد، ولی بازدیدکنندگان کمتری داراست. بعضی وقت ها صاحبان تارنما‌ها، دامنه‌هایی شبیه با مورد خویش را می خرند تا ترافیک سایتشان را ارتقا دهند.

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی