مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

گوگل نخسین بار ریچ کارد (Rich card) را در سال 2016 در امریکا معرفی کرد که روشی تازه برای صاحبان تارنما‌ها جهت ارائه پیش اکران محتوای‌شان سئو در مشهد بر روی برگه نتیجه ها کاوش میباشد. بعد در 17 می 2017، گوگل خصوصیت ریچ کارد را اظهار‌کرد که برای به کار گیری صاحبان سایت در سراسر عالم قابل به کار گیری شد. 
همانگونه که بوسیله گوگل توضیح داده گردیده است «ریچ کاردها یک فرمت تازه فیض کاوش می‌باشند که مبنی بر  توفیق ریچ اسنیپ‌ها تشکیل‌شده‌اند. رایاپارس صحیح مانند ریچ اسنیپت‌ها، ریچ کاردها از علامت گذاری ساختار یافته schema.org برای اکران محتوا در فرمتی بصری و جالب خیس با دقت بر ارائه تجارب کاربری گوشی عالی به کارگیری می‌نمایند».

با به کارگیری از ریچ کاردها، سایت شما فرصتی  what is seo برای جذب بیشتر کلیک‌ها، بخصوص از روش یوزرها موبایلی داراست. به صورت خلاصه ریچ کاردها به شما اذن میدهند سایت شما بارزتر و از حیث بصری جذابتر اکران داده خواهد شد. بدین ترتیب موتور کاوش خصوصیت‌هایی را برای تیم‌بندی‌های بیشتر مانند حادثه ها، تولید ها، review و عصر‌ها پیشرفت داده میباشد. با ساخت Rich cards، فرصتی نو برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به شیت خویش دارید.  این خصوصیت به پایین منوی Search Appearance در کنسول جستجوی گوگل (گوگل وبمستر تولز) اضافه گردیده است.
ریچ کاردهای گوگل یک توسعه بیشتری در آرم گذاری دیتا استراکچر (Structure Data Markup) می باشد. همان گونه که میدانیم داده ساختاری (structure data) به گوگل یاری می‌نماید تا ادراک نماید چه محتوایی بر روی وب سایت به صورت مؤثر ولی خیر ظریف میباشد. در داده ساختار یافته بعضا موردها اصلی هنوز نظر نمیشود. از این رو در می 2016، گوگل بعضی تغییرات را به خواسته بهبود علامت‌گذاری داده ساختار یافته ایفا اعطا کرد تا موتورهای کاوش بتوانند محتوای تارنما را ظریف‌خیس فهم نمایند. غرض اساسی معرفی Rich Card گوگل در ابزار وبمستر ارائه حاصل جستجوی عالی به استفاده کننده بود.
همان گونه که در صدر گفته شد بلاگ مرکزی وبمستر گوگل میگوید: «ریچ کاردها یک فرمت سود جستجوی نو میباشند که بر طبق توفیق ریچ اسنیپت‌ها تاسیس شده است. به تصویر ذیل نگاه نمایید تا پروسه در میان سود جستجوی کهن و تازه را فهم فرمایید.


چرا گوگل ریچ کاردها را معرفی کرد؟
همان گونه که آمارها نشانه می دهد تمامی می دانیم که اشخاص از گوشی بیشتر نسبت به کامپیوتر برای عبارت آیتم جستجوی خویش بر روی گوگل به کارگیری می‌نمایند.

  • ۰۱/۰۷/۲۶
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی