مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

در کل در صورتیکه مورد ها تحت را هنگام برچسب‌ گذاری سئو در مشهد در وردپرس رعایت فرمایید، تگ‌های تولید گردیده در شرایط استانداردی قرار خواهند داشت:

گزینش اسم‌های اصولی برای برچسب‌ها
ساخت‌و‌ساز تفاوت بین اسم مجموعه‌بندی و برچسب‌ها
تفاوت در میان تیتر برگه و اسم برچسب‌
خودداری از زیاده‌روی در برچسب‌گذاری
وقتی که یک برچسب به پستی اضافه می کنید، در واقع یک شیت آرشیو نو ساخته می‌گردد و آحاد داده ها و مقاله‌ها مرتبط با آن برچسب در آن قرار میگیرد. رایاپارس وردپرس برای برچسب‌هایی که جدید تولید میکنید به طور خود کار این شیت آرشیو را می‌سازد.

اعتنا نمائید که نباید فارغ از رعایت اصول برچسب ساخت و ساز فرمایید و به شکلی بی روش برای هر محتوا ده‌ها برگه آرشیو بسازید. این فعالیت تجارب خیر و خوبی را برای مخاطب رقم نمی‌زند و گوگل هم نمی‌تواند یک ساختار کلی از محتواهای مرتبط را در پوسته آرشیوی یک دست فهم و شعور نماید.

به خیال و خاطر داشته باشید که هنگام ساخت what is seo و ساز برچسب در وردپرس، می بایست بتوانید به‌این دو سوال جواب بدهید:

این پست قابلیت و امکان رابطه با کدام یک از پست‌های دیگر را داراست؟
چه برچسبی برای این محتوا، مطلوب‌ترین کاربرد را داراست؟
جواب به‌این دو سوال قبل از مبادرت به ساخت‌و‌ساز برچسب‌ها، منجر میگردد در دام تولید برچسب‌های غلط نیافتید.

نکته دیگر درین راستا اینکه هیچ برچسبی نباید سوا مورد محتوای تولیدشده ساخت‌و‌ساز خواهد شد. در واقع برچسب‌ها می بایست از عبارات مو جود و مرتبط محتواها ساخته شوند. واضح میباشد که استفاده کننده واژه‌ای را کاوش می‌نماید و پس از یافتن برچسب آن مورد توقع دارد محتوای برچسب نیز مربوط به آن کلمه و واژه یا این که معنا باشد. براین اساس هنگام ساخت تگ در وردپرس اعتنا به عبارات کلیدی محتوا و رابطه آن با تگ ساخت گردیده التفات متعددی داراست.

همواره سعی فرمایید برچسب‌هایی که تولید می کنید کوتاه باشند. در این باره وضعیت استاندارد این میباشد که یک برچسب مشمول دو یا این که سه واژه باشد. برچسب‌های بلند از حیث بهینه سازی موثر نخواهند بود.

نباید از تگ‌های تکراری استعمال فرمایید؛ این فعالیت ممکن میباشد هم گوگل و هم استفاده کننده را حیران نماید. در این باره سفارش می گردد لیستی از برچسب‌های پر استفاده تنظیم نمائید و در محتواهای مرتبط از آنان فایده ببرید.

برچسب گذاری اصولی این قابلیت را نیز به شما میدهد که بتوانید در بین پست‌های متفاوت لینک و پیوند بدهید و آنان را به هم مرتبط نمائید. از این نحوه کاربرها می توانند محتواهای مرتبط را به آسانی پیدا نمایند.

اعلام کردن این‌ نکته نیز در‌این‌جا موردنیاز به حیث میرسد که بین برچسب گذاری و گروه بندی در وردپرس، تفاوت‌هایی وجود دارااست و نباید این دو را با هم یک کدام از دانست. اساسا مجموعه‌بندی در وردپرس منجر سازماندهی نوشته‌ها و مقاله ها می شود، ولی در مقابل، برچسب گذاری باعث‌ساز رابطه در بین پست‌ها و محتواهای داخلی خواهد بود. بدین ترتیب کوشش و شیوه تولید این دو با هم مختلف میباشد.

فعلا مقصود اساسی استعمال از برچسب‌ها، سامان دادن معماری وبسایت و پیمایش معمولی‌ و سریع‌خیس مخاطب در آن خواهد بود. بدین ترتیب می‌اقتدار در یک پاراگراف اعلام‌کرد که استعمال از برچسب‌ گذاری اصولی، با غرض خودداری از تعداد متعددی تیم بندی در وردپرس جاری ساختن میشود.

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی