مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

خطای 403 چیست

شاید شما هم به تازگیً با پیغام خطایی روبرو گردیده‌اید که خطای 403 گوگل را علامت می دهد و به شما می گوید که اذن دسترسی بدین سرور را ندارید.  سئو در مشهد به احتمال زیاد، شما نمی‌دانید که چه‌گونه می‌اقتدار این غلط را در اینترنت‌وبسایت خویش برطرف کرد. نگران نباشید! این یک خطای متداول میباشد که بخش اعظمی از یوزرها اینترنت با آن روبرو میشوند. در‌این نوشته ی علمی به رفع این خطای متداول خوا‌هیم پرداخت.

روند مذکور درین نوشته‌علمی، عمدتا بر روی وردپرس متمرکز میباشد. رایاپارس البته می‌قدرت در اینترنت‌تارنما‌های دیگر نیز اجرا خواهد شد. به صورت خلاصه، برای رفع خطای 403 می توانید پروسه ذیل را دنبال فرمائید:

پرونده .htaccess خویش را نظارت یا این که تهیه دوباره نمائید what is seo ویا تغییر و تحول اسم دهید.
بازنشانی مجوزهای پرونده و فولدر
پلاگین‌های وردپرس را غیرفعال فرمایید.
خطای 403 forbidden چیست؟
خطاهای 403 ممکن میباشد، براساس وضعیت متفاوت، در مرورگرها گوناگون علامت داده گردد. بعضی وقت ها، این نادرست می تواند در سود تعدادی تغییر‌و تحول باشد که ممکن میباشد کمپانی صاحب خانه شما در سیستم خویش ساخت کرده و یا این که به جهت اجرای برخی از بروزرسانی‌ها صورت داده باشد.

در واقع این نادرست، یک کد موقعیت HTTP میباشد و هنگامی چهره می دهد که اینترنت سرور IP شما‌را در مقابل دسترسی به ورقه یا این که Url که قصد مفتوح کردن آن را با مرورگری که در تلفن همراه یا این که کامپیوتر دارید، ممنوع نموده است و اذن دسترسی نمی‌دهد. در‌پی مثال‌هایی از برخی از این مشکلات وجود دارااست که در مرورگر خویش با آن مواجه میشوید:

403 Forbidden: خطای 403 ممنوع
HTTP 403: خطای HTTP 403؛ ممنوع
Forbidden: ممنوع
Error 403: ارور 403
HTTP Error 403 – Forbidden
Forbidden: You don’t have permission to access [directory] on this server: ممنوع؛ شما اذن دسترسی به “فهرست” این سرور را ندارید.
403 درخواست ممنوع با مقررات اداری!
دسترسی رد شد شما اذن دسترسی ندارید.
دلایل به‌وجود وارد شدن خطای 403
اخذ خطای 403 در میانه گسترش ممکن میباشد نگران کننده باشد. ولی پیش از اینکه بتوانیم آن را برطرف کنیم، بایستی درخصوص عامل حقیقی و واقعی ساخت‌و‌ساز آن بدانیم. عامل بی آلایش اینکه ما این غلط را مشاهده میکنیم این میباشد که شما کارایی دارید به چیزی دسترسی پیدا فرمائید که اذن ندارید. این نادرست در اصلً به جهت موردها پایین میباشد:

پیکربندی غلط در پرونده .htaccess
دارای یا این که صاحب و مالک شیت‌ای که شما قصد به کار گیری از آن را دارید، ممکن میباشد بصورت اتفاقی مجوزهایی را تهیه و تنظیم کرده‌با‌شد که هر IP نتواند به‌این برگه دسترسی پیدا نماید.
فراگیری رفع خطای 403
فعلا که از عامل ها متفاوت ایجادکننده خطای 403 گوگل مطلع شدید. وقت آن رسیده میباشد که کیفیت رفع آن را پژوهش کنیم.

  • ۰۱/۰۸/۰۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی